تاریخ انتشار:۰۰:۴۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: رئیس دانشگاه یاسوج با تاکید بر اینکه اعتبارات عمرانی این دانشگاه ناچیز است گفت: به دلیل کمبود اعتبار برخی از پروژ]‌های عمرانی این دانشگاه روند کندی داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمودرضا رحیمی امشب در آئین تجلیل از اعضای هئیت علمی دانشگاه یاسوج به مناسبت روز معلم اظهار داشت: از روز اول حضورم در دانشگاه یاسوج توسعه زیرساخت‌ها را در اولویت‌کاری‌ام قرار دادم ولی به دلیل کمبود اعتبار برخی از پروژه‌ها از جمله دانشکده منابع طبیعی روند اجرایی آن رضایت بخش نبوده است.

وی عنوان کرد: توسعه زیرساخت‌ها، امکانات رفاهی دانشجویان و اعضای هیئت علمی در سال 96 در دستور کار مسئولان ارشد دانشگاه یاسوج بوده و امیدواریم پیش بینی‌های انجام شده محقق شود.

رحیمی ابراز کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و حمایت مسئولان وزارت علوم ومتولیان امر شامل مدیران استانی و کشوری آزمایشگاه مرکزی دانشگاه یاسوج در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع در دستور کار قرار گرفت که بعد از مدتی تعطیلی عملیات اجرایی آن مجدد آغاز شد.

وی از افتتاح و بهره‌برداری دانشکده منابع طبیعی دانشگاه یاسوج در سال 96 خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده 40 درصد درآمد دانشگاه یاسوج هزینه فعالیت‌های پژوهشی با هدف تامین زیرساخت‌های مورد نیاز این بخش می‌شود.

رئیس دانشگاه یاسوج ادامه داد: در جدیدترین رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام از دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی ایران، دانشگاه یاسوج در بین 71 دانشگاه جامع کشور رتبه 14 را کسب کرد.

وی عنوان کرد: کسب این رتبه در حالی اتفاق افتاده ‌که در سال 94 جایگاه این دانشگاه در رده 24 بوده و اینک با رشدی قابل توجه و با 10 پله صعود به رتبه 14 دانشگاه‌های جامع کشور رسیده است.

رحیمی ادامه داد: بر‌اساس گزارش پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، دانشگاه یاسوج در جدیدترین رده‌بندی توانست از بسیاری از دانشگاه‌های جامع بزرگتر و قدیمی‌تر پیشی بگیرد.

رئیس دانشگاه یاسوج به شاخص‌های موثر در این ارزیابی اشاره کرد و ابراز داشت: این ارزیابی بر‌اساس توان پژوهشی، آموزشی، وجهه بین‌المللی، تسهیلات رفاهی و فعالیت‌های اجتماعی اقتصادی دانشگاه‌های کشور صورت گرفته که نشان‌دهنده عمق و کیفیت بالای فعالیت‌های دانشگاه یاسوج است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.