تاریخ انتشار:۰۰:۴۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه گفت: انتخابات شورای شهر دهدشت در 54 شعبه الکترونیکی برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): علی پوزش در مراسم رونمایی از سامانه الکترونیکی انتخابات در فرمانداری اظهار داشت: انتخابات شورای شهر دهدشت به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه برگزاری انتخابات شورا تنها در شهر دهدشت به صورت الکترونیکی است،افزود: انتخابات ریاست جمهوری به روش اخذ رأی در صندوق انجام می‌شود.

وی افزود: 54 شعبه الکترونیکی در سطح شهر دایر می‌شود و در هر شعبه حداقل دو صندوق پیش‌بینی شده است.

پوزش با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار انتخابات شورای اسلامی به صورت الکترونیکی اجرا می‌شود،گفت: زیرساخت‌ها برای این کار فراهم شده و کاربران آموزش‌‌های لازم را فرا گرفتند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه تصریح کرد:برای شرکت در رای‌گیری الکترونیک، مردم با حضور در پای سیستم‌های الکترونیک اقدام به رأی دادن می‌کنند و در حالت مکانیزه پس از پایان رأی دادن هر فرد، نفر بعدی می تواند اقدام به رأی‌ دادن کند.

پوزش شیوه الکترونیکی را زمینه‌ساز رفع برخی شائبه‌های تقلب دانست و گفت: در این روش امکان هرگونه تخلف انتخاباتی تقریباً به صفر می‌رسد.

فرماندار کهگیلویه سرعت،دقت،شمارش دقیق،بازیابی سریع آراء،شفافیت،اعتماد بیشتر و افزایش مشارکت را از محاسن شیوه الکترونیکی در انتخابات شورای شهر عنوان کرد.

پوزش با بیان اینکه در مجموع 206 شعبه اخذ رأی در شهرستان دایر خواهد شد،افزود: از این تعداد 54 شعبه شهری و مابقی روستایی است.

وی گفت: در شهر سوق هشت شعبه،دیشموک 6 شعبه و قلعه‌‍رئیسی پنج شعبه شهری پیش‌بینی شده و در برخی روستاها با توجه به گستردگی آن شعبه ثابت دیار می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.