تاریخ انتشار:۱۸:۰۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی داوودی مهر  اظهار داشت: آیین کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین پروژه  آبرسانی به چهار شهر استان شامل  دهدشت، سوق، لنده، چرام و روستاهای  مسیر از سد کوثر فردا با حضور وزیر نیرو در دهدشت انجام می‌شود.

مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این پروژه با هدف  تامین آب شهرهای دهدشت، سوق، لنده  و چرام با جمعیتی بیش از 152 هزار و 220 نفر و 250 روستای  مسیر با جمعیتی بیش از 87 هزار و 700 نفر  برای افق 1410 اجرا خواهد شد.

وی اعتبار این طرح بزرگ آب‌رسانی را یک هزار و 600 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: سد کوثر دارای حجم مخزن 580 میلیون و مترمکعب است و طرح آب‌رسانی از این سد به شهرهای کهگیلویه بزرگ یکی از طرح‌های حیاتی آب‌رسانی کهگیلویه و بویراحمد است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.