کد خبر: ۱۳۱۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۲۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد
عصر دنا: معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جامعه کارگری استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات فراوانی دارند که در همین زمینه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فعالیت برجسته‌ای برای رفع مشکلات داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): فتاح محمدی صبح امروز در نشست کمیسیون کارگری با بیان اینکه کارگران، کارفرمایان و سرمایه‌گذاران مهمترین نقش را در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کنند، اظهار کرد: دولت موظف است بسترهای لازم را برای فعالیت بهتر کارگران و تسهیل در کار را فراهم کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تأمین امنیت شغلی کارگران، امنیت سرمایه‌گذار و رفع معارضات برای سرمایه‌گذاری و تولید اشتغال تأکید کرد و گفت: کارگر و سرمایه‌گذار باید رابطه دوستانه و مبتنی بر اصل حاکمیت قانونی داشته است.

وی بیان کرد: جامعه کارگری استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات فراوانی دارند که در همین زمینه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فعالیت برجسته‌ای برای رفع مشکلات داشته است.

این مسؤول با اشاره به مشکلات کارخانه قند یاسوج خاطرنشان کرد: با حضور نماینده ولی‌فقیه نشستی با حضور دستگاه‌های مرتبط با کارگران و سرمایه‌گذاران برگزار و پیشنهادات و مواردی جهت رفع دغدغه کارگران کارخانه قند ارائه و تفاهم‌نامه‌هایی برای حل مشکلات انجام شد.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: در آستانه برگزاری انتخابات با تجمعات غیرقانونی برخورد می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
مشكل كارگران مدير كل ضعيف و ناتوان اداره كار هست نه معيشت
یاسوج - کارگران بی ادعا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
باسلام
خداوکیلی در دولت قبلی چنین تظاهراتی در استان بوده است فقط در این دولت و ضعف مدیران بی تجربه و حمایت کارفرما زورگو
کی باید فکر کند مسئولین ناچارا چنین برخورد با هم ولایتی یا همشهری خود داشته باشد
مدیران عزیز کی باید حل شود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.