کد خبر: ۱۳۰۸۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۵۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به توهین به مقدسات دینی در یکی از ستادهای انتخاباتی شدیداَ واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در پی هتاکی به مقدسات اسلامی در یکی از ستادهای انتخاباتی در استان ایلام  گفت: سخنهای بی ادبانه و هتاکانه فردی که معلوم نیست چه نوع تربیتی یافته، در مکالمه اش با امام رضا(ع) واقعا دردآور و مصیبت بار بود.

وی با بیان اینکه چه نوع تربیتی باعث می شود که انسان هتاکانه و جسورانه با امامی معصوم سخن بگوید، اظهار کرد: عمق بی اعتقادی در لابلای این حرف ها دردآور است و و شنیدن این سخن ها عرق شرم را بر پیشانی انسان می نشاند.

وی بیان کرد: برخی خیال می کنند که امامان معصوم مانند این کودکان سیاستمدار هستند که می شود به هر شکلی با آنها سخن گفت و یا در مورد آنها چیزی نوشت.

آیت الله ملک حسینی اظهار کرد: شرم باد بر این تربیت و بر این سیاست و براین سیاست بازیها و براین رقابت که انسان را این چنین به هرزه گویی و یاوه گویی می کشاند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: البته حرکت اسفبار گذشته در توهین به امام عصر(عج) و ابزار قرار دادن آن امام همام و سکوت ما باعث شده است که امروز هر بی سرو پایی این چنین بلبل زبانی کند.

وی با تاکید بر برخورد مراجع قضایی با چنین اتفاقاتی و جلوگیری از عدم تکرار آن گفت: ستادها فکر نکنند که با این حرکت های آمیخته با بی اعتقادی و هرزه گری فکری می توانند به سمت موفقیت بروند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان تصریح کرد: گاه آنچه که فردی را در نگاه انسانها بزرگ می کند، او را در نگاه خدای بزرگ ذلیل و پست و در دنیا آبرومند اما در آخرت بی آبرو می کند. و آفرین بر فرزندان غیرت و غیرتمندان که اجازه تکرار چنین اعمالی را نمی دهند.

آیت الله ملک حسینی در پایان گفت: به همه ستادها توصیه می کنم که از مقدسات برای اهداف انتخاباتی استفاده نکنند و با مقدسات مزاح کفرآمیز ننمایند.

به گزارش عصر دنا مراسم افتتاح ستادهای انتخاباتی حسن روحانی با حضور پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ایلام برگزار شد.

در این مراسم مجری برنامه با خواندن مطلبی سخیف و به بهانه تخریب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، به ساحت امام رضا(ع) توهین کرد.

مجری برنامه با قرائت متنی با عنوان نامه ای به امام رضا(ع) در قسمتی از مطلب خود گفت:

آری امام رضا جان بگذار همین اول نامه گلگی خود را از شما امام عزیز داشته باشم.
مرد_حسابی مگر شما فقط امام هشتم اصولگریان هستی؟ پس ما اصلاح طلبان چی!

نکند فکر میکنی ما با همدستی مامون عباسی به شما انگور مسموم داده ایم.

پس ما امام_هشتم نداشته باشیم مگر ما آموزش نظام قدیم هستیم که از پایه پنجم ابتدایی بپریم سرکلاس هفتم!

یعنی شما میگویید بعد از امام هفتم یکسره برویم دامن امام نهم شویم یا نه میخواهی ما را به امام هفتم موسی کاظم حواله دهی که همش سهمش زندان بود.

وی می گوید: آقا رضا جان! از خوان گسترده شما فقط چند کیلو سیب زمینی آن هم بدست استان همجوارمان خوزستان رسید و ما ایلامی های محروم همان هم دشت نکردیم.
پول گوشت که نداریم، آهو هم شما خیرتان دهد ضامن شدی و نمی گذاری از گوشتش بهره ببریم.

سیب زمینی هم شما برایمان نفرستادی ،با نخود خالی که نمی شود آبگوشت درست کرد قربان.

وی ادامه می دهد: آن وقت ملت گیر می دهند به فرقه اسماعیلیه که چرا هفت امامی اند. خوب همین کارها را می کنید آقا جانم، نکنید. اصلا آقا جان همان سیب_زمینی را نفرستید ما با همان آب نخود سر می کنیم اتفاقا گلو را صاف می کند و صدای ملت هم غراتر می کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
تف بر هتاكان بي آرو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
برو خوب تحقیق کن بعد نظر بده...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
نه بابا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.