کد خبر: ۱۳۰۸۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۰۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
ابراهیم رضایی؛
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

خیلی دوست داشتم در چنین روزهایی استدلال می‌کردم که همه مردم اعم از پیر و جوان، حزب‌اللهی و غیر حزب‌‍‌اللهی، اصولگرا و اصلاح‌طلب، شهری و روستایی باید به دکتر حسن روحانی رای دهند تا مجدداً رئیس‌جمهوری شوند. هر چند به ایشان رای ندادیم اما چهار سال قبل با خوش‌بینی از پیروزی روحانی استقبال کردیم. امروز بر طبق اطلاعات مستند و تحلیل دقیق از شرایط کشور معتقدم که آینده خوب ایران در گرو "نه به روحانی" است.

عمیقاً معتقدم که سرسخت‌ترین حامیان آقای روحانی (و نه مواجب بگیران) اگر از واقعیت‌های موجود کشور و دولت، چهره واقعی آقای روحانی و حلقه اطراف ایشان و نیز فساد و تبعیض کمرشکن حاکم بر قوه مجریه خبر داشتند، قطعاً امروز نه تنها حامی روحانی نبودند بلکه جدی‌تر از دلسوزان کشور، سعی در متقاعد کردن همگان برای رای ندادن به روحانی می‌کردند. در واقع مشکل رقبای آقای روحانی نه برتری او، بلکه تبلیغات سنگین دولتی‌ها و عدم آگاهی عموم جامعه از واقعیات است.

دستاورد دولت یازدهم (علیرغم برخی زحمات) برای خدمت به مردم «تقریباً هیچ» بوده است. آقایان سخن از برجام می‌کنند اما هیچ کار "عملی" را به عنوان دستاورد برجام نشان نمی‌دهند و حالا که حسابی کم آورده‌اند، می‌گویند که اگر برجام نبود، کشور گرفتار جنگ می‌شد در حالی که این دروغ محض را خود آمریکایی‌ها هم باور ندارند.

امروز ایران در حوزه اقتصادی در مرز بحران قرار دارد. دولت فعلی نه تنها نتوانسته فرصت شغلی جدیدی ایجاد کند، بلکه با تعطیلی کارخانه‌ها و مراکز تولید، سبد بیکاری کشور را سنگین‌تر کرده است. به این فهرست باید رکود سنگین، گرانی، حقوق‌های نجومی، تعطیلی مسکن مهر، تشدید تحریم‌ها، ورشکستگی بانک‌ها، کسری بودجه شدید، بی‌اعتباری گذرنامه ایرانی، مدیریت فرسوده و بی‌حال، افزایش قاچاق و... را نیز اضافه کرد.

مجموع این شرایط نشان می‌دهد که آقای روحانی توان اداره کشور و ریاست بر قوه مجریه را ندارد. او خیلی شبیه احمدی‌نژاد 91 و 92 شده است؛ بی‌عمل و پرسروصدا. تنها کاری که دولتی‌ها این روزها انجام می‌دهند آمارسازی‌های عجیب، افتتاح‌های نمایشی و پوشالی یا انکار مشکلات مردم است حال آنکه با انکار سختی‌هایی که بر مردم می‌گذرد، سختی ها رخت بر نمی‌بندد.

می‌توان با اتحادِ ملی، راه اشرافی‌گری و تحقیر را بست، ان‌شاالله

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
چه تحیلی این کارشناس تا حالا کجا بود.
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
خیلی مسخره است،نوشته است احمدی نژاد سال ۹۱

عزیز من تو هنوز نمیدونی اصولگرا و اصلاح طلب،کارگزاران منافقین سلطنت طلبان،،امریکا و کل غرب...همگی از سال ۹۰ به بعد کارشکنی کردن،بازار رو بهم زدن تا احمدی نژاد از چشم مردم بیفتد،رئیس جمهوری رو بگیرند..اینقد جیره خوار نباشید ..واقعیت ها رو به مردم بگید
همولایتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
متاسفم شما که احمدی ن را نماینده امام زمان معرفی کردید چطور یهویی ضدانقلاب و .....شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
برادرانی که نظر دادن اولا محتوای مطلب رو در نظر بگیرید و به حاشیه نکشونید مثل همین کاری که دولت الان تو مناظرات میکنه.دوما کسی که چندین مورد عدم التزام به دستورات رهبری داشته رو حیف نیست این همه معصوم و درستکار جلوه میدید.در ضمن انتخاب سال 88 هم بین بد و بدتر بود.هر چند شاید احمدی نژاد الان برای خودش طرفدار داشته باشه اما با ثبت نام خودش آبروی باقی موندش رو برد زمانی که رد صلاحیت شد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.