تاریخ انتشار:۱۸:۵۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس:
عصر دنا: نماینده مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس با بیان اینکه گازرسانی به دیشموک و چاروسا بدون وقفه ادامه خواهد یافت،گفت: حوزه دشمن زیاری که در مسیر اجرای عملیات خط انتقال قرار دارد امسال حتماً از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): عدل هاشمی‌پور ظهر امروز در نشست هماهنگی اجرای فاز سوم پروژه گازرسانی به دیشموک و چاروسا که با حضور مدیرعامل گاز استان،فرماندار و مسؤولان شهرستان برگزار شده بود اظهار داشت: در صورت وحدت و همدلی مسؤولان و مردم پروژه گازرسانی در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس خواستار همکاری مردم در رفع معارضات پروژه شد و گفت: دستگاه‌های اجرایی منابع طبیعی،راه و شهرسازی،راهداری و محیط زیست موظفند همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم بخش‌های دیشموک و چاروسا نگران گازرسانی نباشند،تصریح کرد: پیمانکار توانمند این پروژه را در دست گرفته و با توجه به اینکه پروژه از بند«ق» بوده هیچ گونه مشکل مالی هم ندارد.

هاشمی‌پور افزود: مجوز کامل گازرسانی به این بخش‌ها به طور کامل از وزیر نفت گرفته شده و با همکاری مدیر عامل گاز استان به خوبی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تعریف دو قطعه 6 و چهار کیلومتری در پروژه از تکمیل 70 درصدی این دو قطعه خبر داد و گفت: هیچ گونه نگرانی برای ادامه اجرای این 10 کیلومتر وجود ندارد.

هاشمی‌پور با تأکید بر ضرورت برقراری امنیت در اجرای پروژه،گفت: گازرسانی به صورت گام به گام عملیاتی و مقرر می‌شود حوزه دشمن زیاری که در طول مسیر قرار دارد امسال حتماً بتوانند زا نعمت گاز برخوردار شوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.