کد خبر: ۱۳۰۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۱۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
سر انجام پس از کش و قوس‌های بسیار
عصر دنا: پس از روزها تلاش برای تغییر رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده سرانجام امروز رئیس جدید این اداره با حضور معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات رئیس پیشین تجلیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): تغییر و تحول در روزهای پایانی و منتهی به انتخابات در سطح ادارات یکی از اقداماتی است که دولتمردان در جهت اهداف سیاسی و اجتماعی خود و یا بهبود بخشیدن شرایط خدمات‌رسانی و تغییر در نوع مدیریت‌ها انجام می‌دهند.

دولت تدبیر و امید در طی چهار سال گذشته بیش از 29 مدیر را در شهرستان لنده تغییر و مدیران جدیدی را به جای آنها منصوب نموده که امروز رئیس اداره آموزش و پرورش این شهرستان نیز به جمع آن‌ها پیوست و جای خود را به یکی دیگر از طرفداران و حامیان دولت تدبیر و امید داد.

در ماه‌های اخیر طی چند مرحله خبر جابه‌جایی و تغییر رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در سطح شهرستان گسترش یافت اما هر بار اقدامی و یا تلاش‌های گروه‌های حامی رئیس پیشین مانع از این تغییر و تحول شده بود.

از قرار معلوم بنا به حکمی از سوی مدیرکل  آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، برنامه‌ریزی لازم جهت تغییر و جابه‌جایی رئیس آموزش و پرورش لنده در هفته گذشته صورت پذیرفته بود ولی کنش و واکنش‌هایی از سوی فعالان سیاسی موجب شد تا متولیان امر تلاش نمایند تا در یک سکوت خبری مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده را برگزار نمایند.اما رسانه‌ها با حضور در این مراسم توانستند نسبت به انعکاس خبری این مراسم اقدام نمایند.

دکتر سیف‌اله محمدی‌نسب سی‌امین مدیر شهرستان لنده بوده که امروز جایگاه مدیریتی خود در اداره آموزش و پرورش را در یک اقدامی شتاب‌زده از سوی مسؤولان استانی آموزش و پرورش پس از 24 ماه و 3 روز تحویل دکتر علی جاودان (دانشجوی مقطع دکتری برنامه‌ریزی درسی) نموده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
فرهنگی از لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
پست های مدیریتی جای انسان های با ثبات نیست . باید بتوانی رنگ عوضدکنی و بله قربان گوی بالا دستی ها باشی تا همچنان مدیر باشی . اقای محمدی نسب نتوانست برخلاف فکرش عمل کند بنظر من شبیه قهرمانهاییست که این نسل جدید دیگر نمیشناسد . چرا که همچین انسان هایی کمیابند .
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
خدایی دلتون خوشه لنده چیه که رئیس اداره اموزش وپرورشش بگن عوض شده یا نشده انگار مدیر کل اموزش و
پرورش تهران معرفی شده
مورچه چیه که کله پاچه اش چی باشه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.