تاریخ انتشار:۲۲:۲۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۴ کمیته در راستای همکاری های حوزه های علمیه وآموزش و پرورش در استان فعالیت دارند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): هادی زارع پور صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۱۳ کمیته در مناطق آموزشی شهرستان ها و یک کمیته استانی در زمینه  همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش فعالیت دارند.

زارع پور با اشاره به عضویت ۱۶۸ نفر در کمیته های مختلف بیان داشت: در سال تحصیل۹۵ - ۹۶ تعداد ۶۰ جلسه شهرستانی و ۵ جلسه استانی در این راستا برگزار شده است.

زارع پور با بیان اینکه فعالیت هایی در راستای ترویج فرهنگ دینی و دستایی به اهداف مورد نظر انجام شده است تصریح کرد: ۳۱ راهکار در سند تحول آموزش و پرورش ناظر بر این موضوع است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: ۱۹۵ مصوبه در جلسات شهرستانی و مناطق و ۵ همایش و نشست تخصصی در سطح استان داشته ایم.

زارع پور از برگزاری ۱۰ کارگاه آموزشی با مشارکت ۲۱۲۰ نفر از اولیاء و مدیران و مسئولان مدارس با محوریت سبک زندگی اسلامی خبر داد.

زارع پور بیان داشت: در سال تحصیلی ۹۵- ۹۶، ۶۵  نفر از مبلغین در مناسبت های مختلف به مدارس اعزام شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار