تاریخ انتشار:۲۲:۱۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
با صدور احکامی؛
عصر دنا: رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه‌وبویراحمد از انتصاب رؤسای ستادهای شهرستانی حجت‌الاسلام رئیسی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام صفدر پناهی اظهار داشت: از دیروز تاکنون نسبت به صدور احکام رؤسا و معاونین ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی اقدام کردیم.

وی افزود: بر این اساس، رؤسای ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، چرام و باشت منصوب شده و حکم رؤسای ستادهای انتخاباتی شهرستان‌های دنا، بهمئی و لنده نیز به زودی صادر می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: «فریدون فاطمی‌زاده» و «سید عبدالعزیز موسوی» به ترتیب به عنوان رئیس و قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان کهگیلویه منصوب شدند.

به نوشته تسنیم، پناهی خاطرنشان کرد: «علی الله‌کرم‌پور» و «یدالله مرادی» به ترتیب به عنوان رئیس و قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان گچساران معرفی شدند.

وی ادامه داد: در شهرستان باشت «سید نادر حسینی» و «محمد هادی حسینی» به عنوان رئیس و قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی منصوب شدند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحند عنوان کرد: «مجتبی فرهمند» و «محمدقلی جمالی» نیز به عنوان رئیس و قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان چرام انتخاب شدند.

پناهی ابراز کرد: «مصطفی شجاعیان» به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان بویراحمد منصوب شد و قائم مقام این ستاد نیز به زودی مشخص می‌شود.

وی تشکل کمیته‌های مختلف پس از شناسایی اعضای فعال را از برنامه‌های پیش روی ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین