تاریخ انتشار:۲۲:۰۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج از نصب بزرگ‌ترین و بلندترین المان معلم کشور در شهر یاسوج خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج، فرشاد صادقی اظهار داشت: این المان در بزرگ‌ترین میدان معلم کشور به وسعت 20 هزار متر مربع و با ارتفاع 12 متر و عرض پنج متر در یاسوج نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ساخت و نصب این المان، دو میلیارد ریال از محل درآمدهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یاسوج سرمایه‌گذاری شده، افزود: این المان که نماد دست و مداد معلم بوده، در مدت سه ماه توسط یکی از هنرمندان توانای کشور طراحی و ساخته شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج هویت‌بخشی، زیبا سازی، بهبود کیفیت محیط شهری و رضایتمندی شهروندان را از جمله اهداف ساخت المان معلم دانست و گفت: فضاهای همساز با هویت شهری سبب آرامش و ارتقاء سطح مشارکت شهروندان می‌شود.

صادقی عنوان کرد: وجود المان‌های شاخص در سطح شهر که به عنوان یک نماد فرهنگی در بدنه اصلی مبلمان شهر استفاده می‌شود، سبب افزایش زیبایی و انتقال هویت شهری در اذهان می‌شود.

وی اظهار کرد: تلفیق هنر، صنعت و معماری و خلق المان‌های شهری برجسته بر روح و روان شهروندان تاثیر مثبت گذاشته و ابزاری ارزشمند برای معرفی و شناساندن هویت و ساختار شهری است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار