کد خبر: ۱۳۰۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۵۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ مدیری در این استان حق تبلیغ له یا علیه هیچ کدام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در وقت اداری را ندارند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سیدموسی خادمی در نشست مشترک ستاد انتخابات با فرمانداران و بخشداران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: انتظار می‌رود مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات آینده از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

وی با بیان اینکه پس از مشخص شدن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شفافیت بیشتری در انتخابات ایجاد شده و پیچیدگی وظایف انتخابات کمتر است افزود: برگزاری انتخاباتی امن، سالم و حداکثری مهمترین وظیفه متولیان امر انتخابات است.

خادمی خواستار اطلاع‌رسانی خدمات دولت یازدهم شد و افزود: با اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع نباید اجازه زیر سوال بردن خدمات نظام را به برخی از افراد داد و به طور حتم دفاع از دولت توسط کارگزاران هیچ منافاتی با نقش اجرایی مدیران ندارد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امیدوارم این استان همچون انتخابات گذشته در زمینه مشارکت جزو استان‌های اول کشور باشد.

خادمی از برگزاری الکترونیکی انتخابات در سه شهر بزرگ استان خبر داد و گفت: ضروری است با تهیه فیلم و انیمیشن آموزشی و پخش از شبکه استانی و همچنین مانورهای انتخاباتی مردم در راستای حضور در انتخابات الکترونیکی آموزش داده شوند.

وی بیان کرد: فرمانداران و بخشداران نباید در راستای برگزاری انتخابات منفعل باشند بلکه انتخابات را یک اقدام استانی بدانند و با نگاه فرابخشی و فراشهرستانی در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در سطح استان اقدام کنند.

خادمی با تاکید بر اینکه هیچ کس حق تبلیغ برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را از تریبون‌های عمومی ندارد، ادامه داد: در صورت تبلیغ از تریبون‌های عمومی موارد در کمترین زمان ممکن به ستاد انتخابات، ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی و... اطلاع داده شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
شهروند چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
ضمن احترامی که برای جناب استاندار قائلم ولی با عرض پوزش باید بگم مدیران شما وخود شما در استان که هیچ رئیس جمهور محترم و وزرا و مشاورین و ... روی هر چی قانون شکنه رو سفید کردین. از این حرفا مردم دیگه گوششون پره دوست عزیز
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
متاسفانه اکثر مدیران انتصابی شما ترسو و ضد روحانی هستند
انتظار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
برخی مدیران حتی خانمشون هم باهاشون نیست خیالتون راحت
انتظار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
برخی مدیران حتی خانمشون هم باهاشون نیست خیالتون راحت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.