تاریخ انتشار:۱۹:۴۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
پشت پرده برگزاری جلسات مختلط در دهدشت چه کسی است؟
عصر دنا: کنسرت مهدی احمدوند که چهارشنبه هفته گذشته در شهر دهدشت با حضور مردم و مسئولان برگزار شد شاهد حواشی رقص و آواز بود و مورد انتقاد هایی بسیار زیادی به خصوص از طرف ائمه استان قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): کنسرت مهدی احمدوند چهارشنبه شب  هفته گذشته با حضور فرماندارن شهرستان کهگیلویه و چرام و تعدادی از مدیران برگزار شد حواشی بسیار زیادی داشت و به همین علت تیتر یک اکثر رسانه های محلی و خبرگزاری ها قرار گرفت.

در این کنسرت که مدیران و مردم از طیف های مختلف و تیپ های مختلف حضور داشتند ، مسئولان در ردیف جلو و مردم در صندلی های پشت سر نشستند و تعدادی از دختران و پسران متاسفانه در موقع شروع این کنسرت به رقاصی و حتی کشف حجاب پرداختند که این موضوع باعث ناراحتی و تشویش بسیاری از مردم و به خصوص امام جمعه شهر دهدشت شد.

بعد از این کار امام جمعه شهر دهدشت در خطبه های نماز جمعه از مسئولان فرهنگی این شهرستان و برگزار کنندگان این کنسرت به شدت انتقاد کرد و گفت: این وضعیت در شان  شهر مذهبی همانند شهر دهدشت نیست و مسئولان باید جوابگو باشند.

برخی در این جلسات شعری خواندند که مایه شرمساری است

حجت الاسلام سید نصیر حسینی با ابراز تأسف از وضعیت اسفبار برگزاری کنسرت توسط دستگاه‌های دولتی، گفت: جلسات شعر که برخی در این جلسات شعری خواندند که مایه شرمساری است نمی‌خواهم بگویم آن مدیر عمداً این کار را انجام داد اما کار وقتی در حوزه مدیریتی شخصی انجام می‌شود مقصر است.

وی بیان کرد: کنسرتی که در آن اتفاق ناشایست می‌افتد در شأن مسؤولان نبود در این جلسه شرکت کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه ادامه داد: البته مسؤولان ردیف جلو نشسته بودند و پشت سرشان را ندیدند که رقص مختلط و کشف حجاب بود، چهره‌هایی در آن جلسه آمده بودند که مربوط به لس‌آنجلس بود، چرا این اتفاق بیفتد؟

بار دیگر همچین اتفاقی بیافتد با جمعیت نماز گذار جواب می دهم

وی افزود: یکبار تجربه کردی چرا بار دوم تکرار کنی؟ آخرین بار است تذکر می‌دهم اگر تکرار شود با همین جمعیت نمازگزار ارزشی جواب خواهیم داد.

وقتی نمی‌توانی مدیریت کنی کنار برو

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه هر حاشیه نامطلوبی اتفاق بیفتد بر گردن برگزار کننده است، ادامه داد: وقتی نمی‌توانی مدیریت کنی کنار برو.

وی  با اشاره به اجرای کنسرت موسیقی و حواشی آن خاطرنشان کرد: چرا چنین برنامه‌ای در شهرستان مذهبی برگزار شود؟ کنسرت چه مشکلی را حل کرد؟

مشخصات فرد مورد اشاره در حرف های امام جمعه دهدشت تنها یک نفر است و آن هم مسئول اداره فرهنگ شهرستان است که تا به الان نسبت به حواشی انجام گرفته در کنسرت احمدوند در دهدشت سکوت کرده است و هیچ پاسخی به این حواشی نداده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.