کد خبر: ۱۳۰۲۷
تاریخ انتشار:۱۵:۱۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: با توجه به انتشار اخباری در خروجی برخی پایگاه ها و کانالهای اطلاع رسانی مبنی بر مصاحبه خبرگزاری صدا و سیما با آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی به اطلاع میرساند مورخ 18 اسفند ماه خبرگزاری صدا و سیما هیچگونه مصاحبه ای با آیت الله رئیسی در رابطه با انتخابات انجام نداده است و خبرهای منتشرشده در این خصوص صحیح نمی باشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
اخیرا برخی از جریانات سیاسی طرفدار دولت در دانشگاه شهید بهشتی با زیر پا گذاشتن آنچه که از آن به عنوان اخلاق نام میبردند، مدعی شده اند که حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در انتخابات شرکت میکنید؟ گفته است:
 
 
بله حتما شرکت میکنم و رای می دهم اما کاندیدا نمی شوم؛ بنده خادم زائران امام رضا هستم.
 
وی افزود انتخاب اولم  حرم امام رضا(ع) است وتا متعین  نباشد و احساس تکلیف نکنم ورود نخواهم کرد.ضمن اینکه شانه از زیربار هیچ مسئولیتی که متوجه من شود خالی نمی کنم.
 
به گزارش رجانیوز، این در حالی است که خبراین مصاحبه درهمان موقع (اسفند ماه سال گذشته) از سوی این خبرگزاری تکذیب شده بود:
 
خبرگزاری صداوسیما مصاحبه این خبرگزاری با آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی درباره انتخابات را تکذیب کرد.
 
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: با توجه به انتشار اخباری در خروجی برخی پایگاه ها و کانالهای اطلاع رسانی مبنی بر مصاحبه خبرگزاری صدا و سیما با آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی به اطلاع میرساند امروز مورخ 18 اسفند ماه خبرگزاری صدا و سیما هیچگونه مصاحبه ای با آیت الله رئیسی در رابطه با انتخابات انجام نداده است و خبرهای منتشرشده در این خصوص صحیح نمی باشد.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار