کد خبر: ۱۲۹۶۹
تاریخ انتشار:۰۰:۳۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه شماره ۸ ، شش نامزد احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری را معرفی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:

در اجرای ماده 60 قانون انتخابات ریاست جمهوری، اسامی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران که صلاحیت آنان مورد تأیید شورای محترم نگهبان قرار گرفته به این ترتیب است:

1- سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال

2- اسحاق جهانگیری کوشایی فرزند حسن

3- حسن روحانی فرزند اسدالله

4- سید ابراهیم رئیسی ساداتی فرزند سیدحاجی

5- محمدباقر قالیباف فرزند حسین

و 6- سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم

ضمناً به استناد ماده 66 قانون یاد شده، فعالیت های انتخاباتی نامزدها از تاریخ انتشار آگهی رسماً آغاز و 24 ساعت قبل از شروع اخذ رأی در ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 28 اردیبهشت 96 خاتمه می پذیرد. ان شاء الله نامزدهای محترم با الزام و احترام به قانون و نصب العین قرار دادن اخلاق مداری و مصالح کشور و مردم و با هدف برگزاری انتخاباتی با شکوه و در شأن و تراز ملت رشید ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سهم و نقش خود را در برگزاری حماسه جشن بزرگ ملی در روز جمعه 29 اردیبهشت 96 به خوبی ایفا خواهند کرد و مردم هوشیار و آگاه میهن اسلامی در اقصی نقاط کشور با حضور پر تعداد و گسترده پای صندوق های اخذ رأی بار دیگر جهان را مبهوت عظمت و بزرگی خویش خواهند کرد.

ستاد انتخابات کشور

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.