تاریخ انتشار:۱۱:۳۹ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی حمایت خود را کاندیداتوری دکتر روحانی اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): غلام محمد زارعی در پاسخ به یکی از خبرنگاران پارلمانی در خصوص اینکه وی از کدامیک از کاندیداهای ریاست جمهوری حمایت خواهد کرد گفت : بنده در بین کاندیداهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، جناب آقای حسن روحانی را انتخاب کرده و از وی حمایت می کنم .

زارعی با بیان برخی از اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید ، افزود : اعتقاد دارم که افراط و تفریط نمی توانند مطالبات و مشکلات مردم را برآورده کند .

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه به دلیل روحیه اعتدالی رئیس جمهور با وی  هم عقیده هستم اظهار داشت : امیدوارم که ملت ایران در این دور از انتخابات ریاست جمهوری همانند چهارسال پیش با رأی اعتماد به ایشان گامی بزرگ در تغییر اوضاع کشور بردارند .
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.