تاریخ انتشار:۱۱:۴۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد
عصر دنا: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که خیرین مدرسه‌ساز تاکنون هزار و 200 کلاس درس در استان ساخته‌اند گفت: کهگیلویه و بویراحمد تعداد 118 مدرسه با 708 کلاس درس نیاز دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

هادی زارع‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به اقدام ارزنده خیرین مدرسه‌ساز به خصوص در مدارس کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان مناطقی که نیازمند مدرسه هستند را به خیرین معرفی می‌کند و خیرین در این راستا اقدام می‌کند و خیرین مدرسه‌ساز تاکنون هزار و  200 کلاس درس در استان ساخته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر129 کلاس درس استیجاری است و این نیازمند توجه و نگاه ویژه خیرین به این مناطق محروم است.

وی با بیان این‌که کهگیلویه و بویراحمد تعداد 118 مدرسه با 708 کلاس درس نیاز دارد که این امر همت و تلاش مسؤولان را می‌طلبد و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک در این استان منطقه‌ای بدون مدرسه وجود نداشته باشد.

زارع‌پور با بیان این‌که  8 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد تنها یک دانش‌آموز دارند، عنوان کرد: موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی کهگیلویه و بویراحمد موجب شده در  760 مدرسه 1 تا 10 دانش‌آموزی تحصیل کنند.

این مسؤول با بیان این که در سال جاری از 87 مدرسه پیش ساخته در استان کهگیلویه و بویراحمد 73 مورد را خیرین اهدا کرده‌اند، از توزیع 246 مدرسه پیش‌ساخته بین مدارس عشایری و روستایی در سه سال گذشته خبر داد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.