تاریخ انتشار:۱۱:۴۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تکمیل مطالعات طرح تصفیه‌خانه شهر سی‌سخت، گفت: اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب سی‌سخت از ضروری‌ترین زیرساخت‌های این شهر است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید علی لدنی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: توجه به بهداشت و تلاش برای تحقق این موضوع در همه شهرهای استان از اولویت‌های مورد توجه شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد احداث تصفیه‌خانه و توسعه شبکه‌ جمع‌آوری فاضلاب را از برنامه‌های این شرکت در راستای توسعه بهداشت عنوان کرد و بیان داشت: طی سه سال گذشته کارهای خوبی در این حوزه انجام گرفته است ضمن اینکه این شرکت قصد دارد تا چنین اقداماتی را در سال جاری با جدیت بیشتری ادامه و انجام دهد.

وی با اشاره به اجرای طرح تصفیه‌خانه فاضلاب در 5 شهر استان، گفت: در حال حاضر سه شهر یاسوج، دهدشت و دوگنبدان دارای تصفیه‌خانه فاضلاب هستند.

این مسوول به اقداماتی که طی سه سال گذشته تاکنون در حوزه آب و فاضلاب استان انجام و پیشرفت‌های خوبی در این زمینه داشته‌ اشاره کرد و یادآور شد: طرح اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب لنده نیز در دست اجرا است.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه در تلاشیم تا همه شهرهای استان را به شبکه جمع‌آوری فاضلاب مجهز کنیم، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در همه شهرهای استان به توسعه بهداشت، حفظ محیط زیست و بالا بردن سطح سلامتی مردم کمک خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد دو شهر چرام و سی‌سخت را از دیگر شهرهای مهم و مورد توجه برای اجرای طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب عنوان کرد و گفت: مطالعات اجرای این طرح‌ها تکمیل و وارد فاز اجرایی شده است.

وی با اشاره به موقعیت گردشگری شهر سی‌سخت، اجرای چنین طرح‌هایی در این شهر را از موارد ضروری عنوان کرد و بیان داشت: مناطق مستعد گردشگری هر چه بیشتر مورد توجه بوده و مجهزتر باشند می‌توانند در جذب گردشگر و رونق صنعت گردشگری موثرتر باشند.

این مسوول اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب سی‌سخت را از ضروری‌ترین زیرساخت‌های این شهر دانست و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح در شهر توریستی و گردشگری سی‌سخت بتوانیم گامی موثر در توسعه صنعت گردشگری و تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه تمامی تلاش خود را برای تسریع در تکمیل این طرح‌ها به کار خواهیم گرفت، تلاش برای خدمات‌رسانی باکیفیت و مطلوب همراه با رضایت‌مندی مشترکین و مردم را از مهم‌ترین رسالت‌های شرکت آبفای استان بیان کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین