کد خبر: ۱۲۹۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۱۹ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
با حضور مسئولین شهرستانی؛
عصر دنا: کنسرت مهدی احمدوند به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه در حالی در سالن شهید باهنر دهدشت برگزار شد که با حضور عجیب و گسترده مسئولین کهگیلویه همراه بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): کنسرت مهدی احمدوند به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه در حالی در سالن شهید باهنر شهر دهدشت برگزار شد که با حضور عجیب و گسترده مسئولین شهرستان کهگیلویه همراه بود.

در این کنسرت علی پوزش فرماندار کهگیلویه، ابراهیم فتاح پور فرماندار چرام، اسلام خسروی معاون فرماندار کهگیلویه و بسیاری از مدیران شهرستانی به همراه خانواده خود حضور داشتند و این در حالی است که همین مدیران در اکثر مجالس ملی و مذهبی شهرستان غایب هستند.

دهدشت

دهدشت

البته فرماندار کهگیلویه در اواسط این برنامه سالن محل برگزاری کنسرت را ترک کرد.

ایرج کاظمی‌جو جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه بسیار تلاش کرده بود که این کنسرت بدون حاشیه و منظم برگزار شود اما برگزاری چنین کنسرت هایی همیشه با حواشی زیادی همراه بوده است، خاموشی چراغ های سالن برگزاری کنسرت در همان ابتدای برنامه، شلوغی و بی نظمی در سالن باعث ایجاد صحنه های نامناسب و حواشی بسیار در این کنسرت شد.

دهدشت

متاسفانه در این کنسرت شاهد صحنه هایی بودیم که نمونه آن را قبلا در شهر مذهبی دهدشت ندیده بودیم حواشی که موجب ناراحتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان شده بود و مدام در حال تلاش برای ایجاد نظم و جلوگیری از حرکات موزون برخی جوانان حاضر در کنسرت بود که به دلیل شلوغی و جمعیت زیاد امکان کنترل به سختی به وجود می آمد.

موضوع دیگری که در این کنسرت می توان به آن اشاره کرد وضعیت بد حجاب و عفاف  برخی بانوان بود که خطری بزرگ برای جامعه اسلامی کشور ما و شهر دهدشت محسوب می شود.

دهدشت

از دیگر حواشی این کنسرت می توان به مبلغ ورودی آن اشاره کرد که موجب شده بود برخی جوانان و نوجوانان که بلیط کنسرت را تهیه نکرده بودند در اقدامی خطرناک از پنجره بالایی سالن وارد محل برگزاری کنسرت شوند که مسئولین اجازه ورود به خیلی از این جوانان را ندادند.

دهدشت دهدشت

یکی دیگر از نکات جالب این برنامه تشکر ویژه مجری از یکی از اعضای فعلی شورای شهر دهدشت بود که برای اجرای این کنسرت همکاری کرده بود کسی که برای دور جدید شوراها نیز کاندیدا شده است و تشکری که کاملا بوی تبلیغات می داد.

ما در این گزارش به احترام مخاطبین خود تمام تصاویر کنسرت را در خبر درج نمی کنیم و تنها تعدادی از تصاویر را در پایین مشاهده نمایید.

تصاویر تکمیلی: 


منبع: سایت کهگیلویه
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
بی حجابی در استان ما و دهدشت از تهران هم بدتره
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
ک بلمو بیچاره یل بعد چندین سال خشون خالی کردن شلوغش کردین د
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
ولشو کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
خدا وتو نخو جهنم ویک برین بالا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.