کد خبر: ۱۲۹۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۱:۱۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: علی پوزش فرماندار کهگیلویه در جلسات مختلف از مدیران شهرستانی خواسته است که خدمات خوب و تاثیرگذار دولت را بدون ترس برای مردم گزارش دهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): هر چه به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک و نزدیک تر می شویم مسئولان ارشد دولتی استان از زیرمجموعه خود می خواهند که عملکرد دولت را بدون ترس برای مردم ارائه دهند.

علی پوزش فرماندار کهگیلویه هم در جلسات مختلف از مدیران شهرستانی خواسته است که خدمات خوب و تاثیرگذار دولت را بدون ترس برای مردم گزارش دهند.

حال جای سوال است که چرا فرماندار کهگیلویه روی کلمه ترس مدیران تاکید دارد و آیا واقعا مدیران شهرستانی از کسی ترس دارند که خدمات دولت را گزرش دهند و چرا فرماندار کهگیلویه این مدیران ترسو را معرفی نمی کند یا اینکه این مدیران کار خوب قابل گزارشی ندارند.

علی پوزش فرماندار کهگیلویه در شورای اداری شهرستان که با حضور مشاور و مسئول ایثارگران در نهاد ریاست جمهوری برگزار شده بود اظهار کرد: مدیران از بیان عملکرد دولت ترس و واهمه نداشته باشند و عملکرد خود را به با بزرگنمایی و نه سیاهنمایی به مردم منعکس کنند بخاطر اینکه مردم امیدوار شوند و در آن‌ها انگیزه ایجاد شود.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود که نشاندهنده دموکراسی و مردم‌سالاری است گفت: انتخابات یک اصل پذیرفته شده در نظام جمهوری اسلامی است.

پوزش خدمت به خانواده شهدا را وظیفه همه ما دانست و افزود: امنیت و آرامش خود را مدیون رزمندگان دفاع مقدس هستیم و باید قدردان این عزیزان باشیم.

وی ادامه داد: با همه محدودیت‌های بودجه‌ای دولت توانست کشور را به خوبی اداره کند و اجازه تعطیلی به پروژه‌های ملی و ملی-استانی را ندهد.

فرماندار کهگیلویه گفت: این شهرستان یکهزار و 746 جانباز دارای یک تا 70 درصد تقدیم نظام و انقلاب کرده که از این تعداد 601 نفر 25 تا 70 درصد هستند.

پوزش افزود: تعداد فرزندان شهدایک شهرستان 391 نفر هستندر که از این تعداد 52 نفر از فرزندان شهید با مدرک دیپلم بیکار هستند.

وی بیان کرد: سال 95،تعداد 146 نفر از فرزندان شهدا در استان بکار گرفته شدند و در استخدامی دستگاه‌های اجرایی در سال 96 هم سهمیه فرزندان شهدا منظور خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
عملکرد کجا بود آب دیشموک چه شد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.