کد خبر: ۱۲۹۱۴
تاریخ انتشار:۲۱:۵۷ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: کلیات طرح تغییر سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه در جلسه عصر امروز کمیسیون به تصویب رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز (سه‌شنبه 29 فروردین) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: در این جلسه قانون هدفمندی یارانه‌ها با حضور کارشناسان و نماینده دولت بررسی شد.
وی افزود: 10 تن از نمایندگان معتقد بودند که دولت درباره قانون هدفمندی یارانه‌ها، دهک‌های بالا را حذف نکرده و لذا نمایندگان براساس ماده 236 به دلیل اجرا نشدن قانون خواهان این بودند که این موضوع به قوه قضائیه ارجاع داده شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تشریح ماده 236 آئین‌نامه داخلی مجلس، گفت: براساس ماده 236 آئین‌نامه داخلی مجلس مربوط به این است که اگر کمیسیون به نتیجه و جمع‌بندی برسد که دولت قانونی را اجرا نکرده، این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت و سپس به قوه قضائیه ارجاع داده شود.
لاهوتی با اشاره به توضیحات مسئولان دولتی، تصریح کرد: مسئولان دولتی معتقد بودند که قانون را اجرا کرده و براساس قانون  یک میلیون و دویست‌ هزار نفر را از دهک‌های بالا از دریافت یارانه حذف کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: نظر نمایندگان چندان نسبت به توضیحات مسئولان دولتی مثبت نبود و به دلیل حجم زیاد کار ادامه بررسی‌ها به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.
نماینده مردم لنگرود در مجلس به دستور کار دیگر کمیسیون متبوعش اشاره کرد و گفت: کلیات طرح تغییر سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه نیز در جلسه عصر امروز کمیسیون به تصویب رسید.

منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.