کد خبر: ۱۲۹۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۰۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: چند وقتی است که اعتراضات زیادی در خصوص وضعیت بهداشتی درمانی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج مطرح می شود و بسیاری از بیماران هم استانی، دیگر این بیمارستان را برای درمان خود انتخاب نمی کنند و اکثر آنها مهاجرت به شهرستانهای همجوار را ترجیح میدهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): چند وقتی است که اعتراضات زیادی در خصوص وضعیت بهداشتی درمانی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج مطرح می شود. 

بسیاری از بیماران هم استانی، دیگر این بیمارستان را برای درمان خود انتخاب نمی کنند و اکثر آنها مهاجرت به شهرستانهای همجوار برای معالجه را تا درمان شدن در این بیمارستان بر می گزینند. در تازه ترین این موارد یکی از شهروندان در تماس با صبح زاگرس از وضعیت نامناسب خدمات دهی در بیمارستان امام سجاد یاسوج گلایه کرد و خواستار پیگیری موضوع شد.

 شهروند خبرنگار در گفت و گو با صبح زاگرس اعلام کرد: پدرم را از صبح تا الان در این بیمارستان بستری کرده ام و در خصوص رسیدگی به پدرم کمترین خدمات و امکانات انجام می گیرد.

وی ادامه داد: تا جاییکه رفتم و چند نفر از آشنایان مان در این بیمارستان را که پرستار بودند به بالای سر پدرم آوردم. واقعا شرایط به گونه ای شده است که حتی اگر پارتی نداشته باشی باید جانت را اینجا بگذاری و بروی.

 

وی در پایان گفت: در تابلوی این بخش درج شده است که 32 نفر پرسنل خدماتی مشغول به کارند اما واقعا چنین چیزی برقرار نیست و تنها 2 نفر در این بخش مشغول به کارند. و این در حالیست که 2 تخت دیگر در این بخش خالیست اما واقعا خدماتی صورت نمی پذیرد.

 

در تصاویر زیر، این بخش را مشاهده می فرمایید که عملا پرسنل اندکی در آن به ارایه خدمات به بیماران مشغول هستند:

 

 

 

 

 

در تصویر زیر هم تعداد پرسنلی که در این بخش باید مشغول به کار باشند را مشاهده می فرمائید!

 

در زیر هم عکس هایی از تخت های خالی این بیمارستان را مشاهده می کنید. با اینکه دو تخت خالی در این بخش وجود دارد اما خدمات رسانی ضعیف است.

 

 

باید دید آنقدر که مسئولان این بیمارستان به کاشت فضای سبز در این بیمارستان اهمیت می دهند برای سلامت بیماران خود اهمیت قائل هستند؟

 

 

  طی بررسی هایی  انجام شده  مهمترین دلیل و ضعف ، کمبود پرسنل کاری در این بخش و مجموعه بیمارستان امام سجاد(ع) است.

آیا به بازی گرفتن جان مردم به همین راحتی شده است؟

چرا مسئولین این بیمارستان در این خصوص جوابگو نیستند؟

 

در زیر تنها بخشی از انتقادات بیماران و مسئولان و کارشناسان استان نسبت به وضعیت بهداشتی و مراقبتی این بیمارستان را در سال 95 مشاهده می کنید به نظر می رسد با مدیریت جدید دکتر اورنگ بر دانشگاه علوم پزشکی استان، این بیمارستان در سطوح مدیریتی نیازمند به یک خانه تکانی اساسی باشد:

 

خنک کردن بیماران با پنکه و بادبزن در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج

یک اتفاق جالب در بیمارستان امام سجاد یاسوج + تصاویر

حال و روز بیماران بیمارستان امام سجاد(ع)یاسوج وخیم است/وقتی آمبولانسی برای اعزام بیماران اورژانسی وجود ندارد

انتقاد شدید مدیرکل محیط زیست استان از یک اقدام خطرناک در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج

نارضایتی بیماران از خدمات دهی در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج/ همراه هر بیمار یک طایفه وارد بیمارستان می شود

آقای دکتر بنویسید: "بخش جراحی قلب تا افتتاح ثانوی تعطیل "

خرابی آسانسور و جولان موش ها در بیمارستان امام سجاد یاسوج+ فیلم و عکس

خنک کردن بیماران با پنکه و بادبزن در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج + (فیلم)

زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) شایسته زنان شهر یاسوج نیست

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
واقعا متاسفم برای مسئولین استانی ، مسئولین بهداشت و بخصوص بیمارستان امام سجاد. بخدا من اگه خودم شاهد نبودم هیج وقت این پیامو نمی زاشتم. پدر من در اورژانس امام سجاد بستری بود. دچار عارضه و ایست قلبی شد ولی با گواهی شواهدی که پیشم بودن حدود ده دقیقه طول کشید تا تکنسین های قلب و دکتر اورژانس بالای سر پدرم برسند. بخدا واگذارشون می کنم اگه مسبب مرگ پدر من این ها بودن. که بودند. شکایتی هم ندارم ازشون.فقط به خدا واگذارشون می کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
دهدشت از ای بدتره . یکی از سوپر وایزراش توکارای پزشکی قانونی هم دخالت میکنه وچون ضارب ازفامیلاش بود به پزشک میگفت بگو حال مریض خوبه درحالیکه بیمارخونریزی داخلی داشت وسه روز اونو نگه داشتن بعد دیدن وضعش خرابه اعزامش کردن یاسوج .
مدیر پایگاه انتشار این دیدگاه به معنی تایید بخشی یا همه آن نیست و صرفا جهت اطلاع مسئولان است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.