کد خبر: ۱۲۸۶۴
تاریخ انتشار:۲۲:۰۴ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
رونمایی مستند «فروشنده»
عصر دنا: حسن عباسی گفت: تا به حال ۸ بار تحریم شده‌ایم و در ۸ باز هم شکست خورده‌ایم. رفع تهدید فقط با روش قاسم سلیمانی جواب می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به نقل از فارس، نشست بررسی فیلم مستند فروشنده محصول مستند فانوس فردا در تالار اندیشه حوزه هنری با حضور حسن عباسی برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست عباسی درباره ساخت آثار اجتماعی گفت: چمبرلین و چرچیل دو اسم معروف در زمان قبل انقلاب بود. این دو شخصیت را مطالعه کنید بسیار مهم است. چمبرلین در مذاکرات خام شد و گفت سایه جنگ به اتمام رسید که بعد جنگ جهانی شروع شد.
 
وی ادامه داد: در بخش‌هایی از اسناد منتشر شده که روی برخی اعتدالگرایان ایران پررنگ شده، در قضایای هسته ای از مکعب روبیک استفاده می‌شود و با آن با افراد بازی می‌کنند. ما تاکنون 8 بار مذاکره داشتیم و هر بار شکست خوردیم. اولین بار بازرگان این مذاکرات ما ادوات نظامی را دادیم و ناوهای اسپرانس را دادیم و با همان هواپیما ایرباس ما را زدند!
 
عباسی اظهارداشت: در همه مذاکرات و مذاکرات هسته ای شکست خوردیم. یک جریان اعتدال گرا پای قضیه بودند و این دروغ بزرگی است منافع ملی را باخته نمی‌تواند ادعا کند با دیپلماسی رفع تهدید جنگ کردیم. رفع تهدید فقط با روش قاسم سلیمانی است. تهدید را حاجی زاده با موشک هایش رفع می‌کند. آقایان به نام خود مصادره کنند.
 
وی تصریح کرد: مرحوم هاشمی با اروپا تعامل کرد و آمریکا ما را در قوانین داماتو قرار داد در دوره خاتمی هر قدر مجیز گفتند باز هم تحریم داماتو ادامه داشت با مذاکرات هم قانون داماتو افزایش یافت. برجام لکه ننگی بر دامن دیپلماسی است . یک طرف هسته ای و دیگری تحریم بود. چطور در مذاکرات هسته‌ای اقتصاددان‌های ما در مذاکرات حضور ندارند. تحریم با اقتصاد ارتباط دارد اما ما وزیر اقتصادمان حضور ندارد.
 
 
وی افزود: خیانت در تاریخ ملت است که مفهوم uturn در اقتصاد را نمی‌داند و می‌گوید قرار نبود در این خصوص مذاکره کنیم. اگر قاسم سلیمانی و مدافعان حرم نباشد چگونه سایه جنگ رفع می‌شود. دولت از من به دلیل ارائه خبری برای تعدیل موشکی شکایت کرد. بودجه به مراتب کاهش یافته. لطف کنید برای رفع تهدید وزارت دفاع با 20 درصد بودجه امنیت را برقرار می‌کند.
 
وی در خاتمه تاکید کرد امیدوارم شرایطی فراهم شود دولت ها از امنیت هزینه نکنند و برای رفع تهدید درست عمل کنند.
 
در ادامه نشست خوش چهره کارشناس سیاست خارجی و نوبری سفیر ایران در شوروی به پرسش های حضار پاسخ گفتند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.