کد خبر: ۱۲۸۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۱۶ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
خادم الرضا برای بازگرداندن کرامت به مردم نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد
عصر دنا: سید ابراهیم رئیسی با حضور در وزارت کشور نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با حضور در وزات کشور نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شد.

 

وی پس از انجام مراحل ثبت نام با حضور در سالن کنفرانس و جمع اهالی رسانه گفت: از افتخارات نظام این است که تمامی اجزای آن با رای مردم رقم می خورد و رای مردم در نظام اسلامی تشریفاتی نیست. مردم در هر انتخابات فرصتی دارند برای ارزیابی نسبت به آنچه انتخاب کردند و تصمیم برای آنچه باید بشود.

رئیسی ادامه داد: باید اقدامات خوب همه دولتها را ارج نهاد اما وضعیت کشور به گونه ای است که مردم نگران کسب و کار خود هستند.سخن مردم این است که در شان کشوری با این همه ذخیره منابع و نیروهای انسانی و جوانان مبتکر  نیست که فردی در آن بیکار باشد.

 

گام اول؛ تحول در نظام مدیریتی کشور

 

وی در خصوص برنامه اش گفت: گام اول تحول وضع کشور، تحول در نظام مدیریتی است.

 

تولید آستان قدس افزود: با تجربه بیش از سه دهه مدیریت و دو دهه مدیریت کلان از وضعیت کشور و مشکلات و آسیبهای آن آگاه هستم. در مدت خدمت در آستان قدس رضوی تمام تلاشم برای خدمت به زائرین بود اما با نزدیک شدن به انتخابات موج دعوت ها از سوی مردم، علما ، دانشگاهیان باعث شد وارد این عرصه شوم.

 

بیش ترین مراجعات به من در آستان قدس درخواست اشتغال بود

 

رئیسی با اشاره به مدت حضورش در آستان قدس گفت: تا این اواخر می گفتم با مسئولیتی که دارم بنای حضور در انتخابات ندارم. به مسئولین دولت گفتم بیشترین مراجعات به من در آستان قدس درخواستهای اشتغال بود. این وضعیت حتما می تواند به نفع کسانی که مشکل دارند تغییر بکند.

 

خودمان را منحصر به یک جریان سیاسی خاص نکنیم

 

وی در خصوص چرایی ورودش به این عرصه توضیح داد: تصمیم گیری برای ورود به انتخابات برای من بسیار سخت بود. نگاه به مشکلات مردم، به ویژه جوانان و موج درخواستها موجب شد تا وارد صحنه انتخابات بشوم. نگاه فراجناحی دارم و از نخبگان و فرهیختگان در عرصه اقتصاد بهره خواهم برد.برنامه ام را در حوزه اقتصادی منتشر خواهم کرد.

رئیسی همچنین با اشاره به حمایت برخی از گروه ها از خود گفت: خودمان را منحصر به جریان یا عنوان سیاسی خاص نمی کنیم.

 

دولت «کار و کرامت»

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: شعار ما دولت « کار و کرامت » خواهد بود.

 

انشا نویسی بس است برای مردم «کار» کنیم

 

رئیسی ادامه داد: نوشتن حقوق شهروندی بس است، باید عمل شود. در عمر اداری بنده چندبار قوه قضاییه و مجلس نوشتند. امروز میدان انشا نویسی برای حقوق شهروندی نیست.

 

مشکل سوریه به دست مردم سوریه حل می شود

 

وی همچنین در خصوص حوادث منطقه و کشور سوریه گفت: حل مساله سوریه باید توسط سوری ها انجام شود.  دخالت خارجی ایجاد مشکل می کند. دخالت خارجی ها منجر به گره بیشتر خواهد شد. بگذارید سرنوشت سوریه به دست مردم این کشور رغم بخورد.

 

از ماه ها قبل جریان های اجتماعی مختلفی با اعلام حمایت از رئیسی خواستار ورود وی به عرصه انخابات به عنوان نماینده نیروهای انقلابی بودند.

 

گفتنی است انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
تو هم بیو بینیم تو چه ایکنی فقط شعارتو عوض میشه عملکردتون یکیه اانتخابات خود ازمایی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
رئیسی وقت آمدنش نبود
بویر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
رئیسی می تواند رئیس قوه قضاییه شود نه مجریه. ایشان سابقه ای در این قوه ندارد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار