کد خبر: ۱۲۸۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۲۷ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: یکی از فرزندان چرام که برای چهارمین سال پیاپی به تیم ملی دعوت شده است قصد جدایی از این استعداد خود را دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): یکی از فرزندان چرام که برای چهارمین سال پیاپی به تیم ملی دعوت شده است قصد جدایی از این استعداد خود را دارد.

بهتر است خبر را با ذکر چند سوال شروع کنیم که اولین سوال را اینگونه مطرح می کنیم.

آیا نخبه و فرهییخته از اهمیت به سزایی برخوردار است؟چرا نخبگان و فرهیختگان برای کشور ها مهم تلقی می شوند؟

به راستی علت اهمیت این عزیزان در دنیا چیست؟

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که نخبه ای یا فرهیخته ای سال ها در کنار شما باشد ولی حتی آن برای شما ناشناخته باشد؛چه کسی بدنبال گلچین نخبگان است؟

در شهرستان چرام نیز علاوه بر نخبگان و فرهیختگان مختلف در رشته های متفاوت،دارای افرادی است که استعدادهای درخشانی دارند و اما متاسفانه ناشناخته اند.

همین نخبگانی که به نوعی شناخته تلقی می شوند با گفت وگویی کوتاه با آن ها در می یابید که همین افراد هم ناشناخته اند.

خانم رعنا جانی نژاد یکی از ورزشکاران و نخبگان ورزشی شهرستان چرام است که چهار سال است ملی پوشی تیم ملی فوتبال و فوتسال کشور را برای چرامی ها به ارمغان می آورد.

وی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری و با اصرار خبرنگار به مشکلات خود اشاره کرد و گفت:یکی از مشکلات عمده ی بنده درخصوص دشورای های اردوی تیم ملی، اختلال در یادگیری دروس تحصیلی است.

خانم جانی نزاد افزود:پدر و مادرم از آموزش وپرورش درخواست یک معلم برای دروس عقب افتاده ام کردند ولی با نتیجه ای نگرفتند.

به نظر خببرنگار این پایگاه خبری شاید دلیل نتیج نگرفتن این پدر ومادر،صلاح و عاقبت خوبی است که آموزش و پرورش برای این ورزشکار در نظر داشت!به نظر شما اینگونه است؟

این ورزشکار گفت:برای درس فیزیک 650هزار تومان به معلم خصوصی برای یادگیری این درس داده ام که هیچ کدام از مسئولان به توجهی به این امر نکرده اند.

وی به اردوی پیش رو اشاره کرد و گفت:با تمام سختی ها و دشواری ها برای انتخابیه تیم ملی جزو10نفر دو گروه مشخص شده از طرف فدراسیون فوتسال شدم که انشالله در تاریخ 25ماه جاری به این اردو خواهم رفت.

سیبلاتنمک

رعنا جانی نژاد در پاسخ به خبرنگار پایگاه خبری چرام مبنی بر اینکه آیا با مشکلاتی که دارید این حرفه و استعداد خود را ادامه می دهید، گفت: با رویارویی با چنین مشکلاتی قصد ترک چنین استعدادی را دارم و به اختمال بسیار بالا پس از این اردو دیگر ادامه نخواهم داد.

ما می دانیم که پدر و مادرتان تنها پشتیبان شما بوده است و در ولادت امام علی(ع) یا همان روز پدر قرار داریم و اگر بخواهید قدردانی خود را از پدرتان در یک جمله خلاصه کنید، چه می گویید: زحمت های تمام پدران دنیا وصف نشدنی است اما هرگز زحمات پدرم را در تمام عرصه های زندگی همچون استعدادی که دارم فراموش نمی کنم و با بوسه ای بر دستانش این روز را به وی تبریک می گویم.

امیدواریم مسئولان ما زمانی به فکر افتاده و با توجه خاص به نخبگان و فرهیختگان این مرز و بوم و همچون شهرستان چرام باعث جلوگیری از رهایی استعدادهای این جوانان و شهروندان چرام شوند.

 

 

منبع: پایگاه خبری تحلیلی چرام

گزارش:صادق شیخی


ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
اگر ایشون در تهران یایکی از کلان شهر ها زندگی میکرد پشتیبان های خوبی داشت ولیبرای رئیس اموزش وپرورش چرام وهمچنین تربیت بدنی شهر چرام متاسفم وشرم اور است این دختر تلاشگر وبااستعداد را همینطور رها کنیم موفق باشند انشاالله
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.