کد خبر: ۱۲۷۲۸
تاریخ انتشار:۰۶:۱۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: حاجی بابایی درخصوص کناره‌گیری پرویز فتاح از حضور در انتخابات و جایگزین وی گفت: این مساله را باید جمنا اعلام کند و من اطلاعی ندارم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه مراسم ختم مادر سردار مصطفی محمدنجار در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که با توجه به کناره گیری پرویز فتاح از حضور در انتخابات، آیا شما جایگزین وی در میان گزینه های نهایی جبهه مردمی خواهید شد؟ اظهار داشت: این مساله را باید جمنا اعلام کند و من اطلاعی ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیت الله رییسی گزینه نهایی اصولگرایان خواهد بود؟ اظهار داشت: ملاک آرا است و هرکس که اقبال عمومی بیشتری داشته باشد گزینه نهایی خواهد بود. 


حاجی بابایی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر میزان امیدواری اصولگرایان به پیروزی در انتخابات تصریح کرد: اگر در صحنه انتخابات حضور یافتیم یعنی امیدوار به پیروزی هستیم.


وی اضافه کرد: هر حرکتی که شروع می‌شود به میزان تاثیرگذاری که در جامعه دارد با نقدها و انتقاداتی روبرو است و هم اصولگرایان، هم جبهه مردمی و هم اصلاح طلبان از این قاعده مستثنی نیستند.


حاجی بابایی در مورد میزان احتمال وحدت نهایی اصولگرایان بیان کرد: موفقیت هر جناح و تفکری در کاهش اشتباهاتش است. هرچقدر اشتباهات کمتر باشد احتمال موفقیت هم بیشتر می‌شود. اصولگرایان یا جمنا یا هر کس دیگری از این مساله مستثنی نیست. در مجموع باید جلو رفت و در نهایت، تصمیم گیری کرد. هم اینک ممکن است حرفها یا تصمیمات گوناگونی وجود داشته باشد اما باید منتظر جمع بندی نهایی بود.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.