کد خبر: ۱۲۷۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۵۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
امام جمعه سی‌سخت:
عصر دنا: امام جمعه سی‌سخت گفت: دولتی می‌تواند ملت را از این وضعیت نجات دهد که کابینه‌ای جوان، با نشاط و برنامه‌محور و دارای اندیشه و همت انقلابی وجهادی باشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام ناصر مصباح ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه  ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی با استناد به حدیثی از امام علی علیه السلام تقوا را توشه و راحله سفر کمال و تعالی معنوی و پناهگاه انسان برای محفوظ ماندن از خطرات راه سلوک دانست و افزود: سالک الی‌الله بدون تقوا نمی‌تواند سلامت به منزل مقصود برسد.

وی ماه رجب را فرصت بسیار مناسبی برای معنوی شدن و هدایت انسان به صراط عبودیت و بندگی معرفی کرد و یادآور شد: این از الطاف و تفضل الهی است که این فرصت‌ها را برای آسانی راه و رسیدن به خودش فراهم کرده بنابراین عذر و بهانه‌ای دیگر برای انسان نمانده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دنا در خطبه دوم به 20 فروردین به دو مناسبت مهم یعنی روز ملی فناوری هسته‌ای و قطع رابطه آمریکا با ایران اشاره کرد و گفت: مسأله هسته‌ای فقط نیاز امروز کشور تنها نیست بلکه مسأله فرداها و نسل‌های آینده است.

وی گفت: این حق مسلم ملت ما و سایر ملت‌هاست و کسانی که توانستند انرژی هسته‌ای را به دست آوردند در واقع سرنوشت انرژی دنیا را به دست گرفتند و این فناوری مجانی و به آسانی به دست نیامده بلکه به قیمت خون  دانشمندان و نخبگان هسته‌ای ما و شهدای هسته‌ای ما به این فناوری رسیدیم وخون شهدای هسته‌ای سند مظلومیت ملت ایران است مسولان نباید حق مسلم هسته‌ای را فراموش کنند بلکه گزارش دهند هسته‌ای چه شد.

مصباح افزود: شهدای هسته‌ای نماد پیشرفت منهای غرب و ایمان شجاعت و پیوند خون و علم و شهادت هستند.

وی به مسأله قطع رابطه آمریکا با ایران اسلامی در سال 59 پرداخت و افزود: آمریکا از هیچ ظلمی و اجحافی نسبت به ملت ایران دریغ نکرد و رابطه با آمریکا ضرر محض بود چون رابطه چپاولگر و مظلوم بود و آمریکا هیچ وقت ملت ما را به عنوان یک ملت مستقل و دارای کرامت و عزت انسانی نپذیرفت و به دنبال سیاست‌های استکباری و دخالت و غارت منابع کشور و تحقیر ملت ایران بود.

مصباح گفت: تجربه مذاکره برجام ثابت کرد که حتی اگر تمام ذخائر و منابع‌مان را به آمریکا بدهیم باز دست از سر ملت ایران بر نمیدارد و از دشمنی او نمی‌کاهد بنابراین تئوری رابطه با آمریکا حلال مشکلات ما تئوری باطل و خلاف تاریخ است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دنا به موضوع انتخابات پیش رو هم پرداخت و انتخابات را تجلی اراده فهم و قضاوت مردم دانست و به مجریان انتخابات توصیه کرد اصل بی‌طرفی رسالت امانت‌داری را رعایت کنید و استفاده از اموال عمومی و بیت‌المال به نفع هر کاندیدا خلاف شرع و ظلم به مردم است.

مصباح در توصیه‌ای انتخاباتی به مردم هم گوشزد کردند که به برنامه‌های کاندیداها توجه کنند چرا که در شرایط کنونی و جنگ اقتصادی و تحقق شعار و راهبرد نظام در عرصه اقتصاد نیازمند دولت نجات ملی هستیم و دولتی می‌تواند ملت را از این وضعیت نجات دهد که کابینه‌ای جوان، با نشاط و برنامه‌محور و دارای اندیشه و همت انقلابی وجهادی باشد.

وی میلاد امام علی علیه‌السلام را طلوع خورشید عدالت و فضیلت توصیف کرد و مراسم اعتکاف را از رویش‌ها و دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: اعتکاف بهترین فرصت برای تربیت نسل جوان مومن انقلابی و فداکا دلسوز است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
دولت جوان خیلی خندیدیم کی دیگه حرف های شماها را باور میکنه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین