کد خبر: ۱۲۶۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۵۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: برخی اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد که تا پیش از این با هم رقیب بودند همزمان با شکل‌گیری جمنا این روزها اتحاد و همگرایی کاملی دارند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): همزمان با شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب در مرکز و تشکیل این جبهه در استان‌ها، نیروهای انقلابی و اصولگرای استان کهگیلویه و بویراحمد هم به صورت کامل به این جبهه پیوستند.

هر چند در سال‌های اخیر جبهه اصولگرایی با یکدیگر رقابت‌هایی آن هم در زمینه انتخابات مجلس شورای اسلامی داشتند و این موجب برخی از تفرق‌ها شده بود اما هم اکنون این نیروها در کنار یکدیگر قرار گرفته و گفتمان نیروهای انقلابی پیوستگی و اتحاد کاملی درست کرده است.

نیروهایی همچون حجت‌الا‌سلام حاجی سید محمد موحد و سید علی‌محمد بزرگواری و همچنین ستار هدایتخواه، محمدرحیم دهراب‌پور و سایر نیروهای جریان اصولگرای استان اکنون در قالب جبهه مردمی نیروهای انقلاب علاوه بر حضور در نشست‌های سراسری به صورت مستمر جلسات خود را در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار می‌کنند.

عکس زیر مربوط به حضور برخی نیروهای جریان جبهه مردمی انقلاب از این استان در تهران است که جالب‌ترین آن مربوط به حضور حجت‌الاسلام بزرگواری و موحد در کنار یکدیگر است.

گفتنی است موحد نماینده 5 دوره مجلس شورای اسلامی و یکی از رکورد داران حضور در مجلس است و حجت‌الاسلام بزرگواری نیز دو  دوره نماینده مجلس بوده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اقایان خیلی نمی خواد خودتونو بزرگ جلوه بدین
رای استان های کوچک در انتخابات تاثیری ندارند پس بیهوده خودتونو به اب و آتیش نزنید -یه مشت ادم پست طلب دنبال این مطالب هستن که میترسند جایگاهشونو از دست بدن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.