تاریخ انتشار:۱۳:۴۴ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۶
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پایان یافتن زمان نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراها (ساعت 24 روز یکشنبه 6 فروردین)، چهار هزار و 638 داوطلب برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این استان نام نویسی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):  دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان روز جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می‌شود.
نام نویسی رسمی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند سال 1395 و همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و تا ساعت 24 شب گذشته 6 فروردین سال جاری نیز ادامه داشت.
فتاح محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که شمار داوطلبان حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نسبت به دور چهارم 438 نفر رشد را نشان می دهد.
وی تصریح کرد که از مجموع کل 4638 داوطلب عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه وبویراحمد 726 نفر در حوزه شهری و سه هزار و 912 نفر نیز در حوزه روستایی نام نویسی کرده اند.
محمدی یادآور شد که از این تعداد داوطلب 337 نفر زن و چهار هزار و 301 نفر نیز مرد هستند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد که از مجموع 726 نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی در حوزه شهری 60 نفر زن و 666 تن نیز مرد هستند.
محمدی ادامه داد: از محموع سه هزار و 912 داوطلب عرصه انتخابات شوراهای اسلامی در روستا، 227نفر زن و سه هزار و 625 تن مرد هستند.
وی گفت که از مجموع کل 17 شهر واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی روند نام نویسی در آنها کامل شده است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت که از مجموع 740 روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی امکان برگزاری انتخابات در 706 مورد آن فراهم شده و 34 روستای دیگر به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد داوطلبان امکان برگزاری انتخابات شوراها را ندارند.
محمدی اظهار داشت که انتخابات شوراهای اسلامی در 34 روستایی که شمار داوطلبان آنها به حد نصاب نرسید، برگزار نخواهد شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که از این تعداد 14 روستا مربوط به شهرستان بویراحمد 18 مورد مربوط به شهرستان کهگیلویه و 2 روستا نیز مربوط به شهرستان باشت است.
کهگیلویه وبویراحمد با جمعیت حدود 700 هزار نفر دارای 17 شهر و یکهزار و 676 روستای دارای سکنه است که 740 روستای آن بالای 20 خانوار است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.