کد خبر: ۱۲۵۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۰:۵۳ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
دبیر کانون فرهیختگان و دانشجویان کهکیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: دبیر کانون فرهیختگان و دانشجویان کهکیلویه و بویراحمد گفت: اگر مبنای تصمیم گیری در انتخابات شوراهای شهر و روستا قومیت گرایی باشد، شایسته گزینی ذبح می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
سید فرزاد نجات نیا دبیر کانون فرهیختگان و دانشجویان کهکیلویه و بویراحمد در همایش مدیریت شهری-فرصتها، چالشها و راهکارها که در دهدشت برگزار شد گفت: اگر مبنای تصمیم گیری در انتخابات شوراهای شهر و روستا قومیت گرایی باشد، شایسته گزینی ذبح می شود.

وی افزود: آنچه که در سنوات گذشته در دهدشت چالش برانگیز شد، دامن زدن به اقلیت و اکثریت در شورا بود که ریشه در مسائل قومی-قبیله ای داشت و اگر امروز شاّنی برای انتخابات شوراها در مناسبات طیبی - بویر احمد قائل شدیم، فردا آغا - دشتموری پس فردا ایل و طایفه و تش و خانواده...و بعد در یک خانواده چند نفر در این عرصه حضور پیدا می کنند و اختلافات تشدید می شود، و به روابط عاطفی و محبتی رو خدشه وارد می کنیم.

نائب رئیس سابق شورای شهر دهدشت ادامه داد: در دفاع مقدس، جوان اهل مشهد(شهید محمود کاوه) در کردستان شهید شد، و هدایت الله طیب دانشجوی هم استانی از کالیفرنیای آمریکا آمد در آبادان آموزش دید و در رقابیه بعد چزابه در خوزستان به شهادت رسید پس در سطح کلان همه ما تن واحدیم و مطرح کردن این موضوعات طبیعتا شرک است و همدلی و دوری از اختلافات اکسیری بر جان خسته کهگیلویه اس.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
اهل دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
درود خدا بر شهدای هست سال دفاع مقدس
مطلب به حق و زیبا بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
خیلی خوب بود اگر به حرفهایی که میزنی اعتقاد داشتی ... ریا و تزویر تا کی ؟؟؟
جالبه خودت همایش میذاری ، از خودتم دعوت میکنی برای سخنرانی !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
خیلی خوب بود اگر به حرفهایی که میزنی اعتقاد داشتی ... ریا و تزویر تا کی ؟؟؟
جالبه خودت همایش میذاری ، از خودتم دعوت میکنی برای سخنرانی !!!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار