تاریخ انتشار:۱۰:۲۷ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: نقشه‌ها و مدل‌ها پیش‌یابی نشان می‌دهد که یک سیستم بارشی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 9 و 10 فروردین وارد استان می‌شود و بارش باران را به صورت خفیف در تمامی مناطق استان شاهد خواهیم بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): فرج‌الله شکوهی در نشست ظهر امروز ستاد خدمات سفر که در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با اشاره به بارش‌ باران از ابتدای سال جاری تا دیروز چهارم فروردین در استان گفت: در چهار روز ابتدای سال جاری در دوگنبدان 39.1، لیکک 123.3، یاسوج 91.2، سی‌سخت 90 میلی‌متر، دهدشت 139 و لنده 153 میلی‌متر بارش باران ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد افزود: نقشه‌ها و مدل‌ها پیش‌یابی نشان می‌دهد که یک سیستم بارشی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 9 و 10 فروردین وارد استان می‌شود و بارش باران را به صورت خفیف در تمامی مناطق استان شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: همچنین سیستم بارشی قوی از بعدازظهر روز سیزدهم فروردین وارد استان می‌شود و روزهای سیزدهم و چهاردهم فروردین جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد که تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شود.

این مسؤول بیان کرد: میانگین بارش‌ها در استان 297.9 میلی‌متر به ثبت رسیده در حالی که در مدت مشابه سال گذشته 383.9 میلی‌متربارش باران بوده و در بلند مدت 473 میلی‌متر بارش باران ثبت شده که با توجه به این آمارها بارش باران استان در بلند مدت 175.6 میلی‌متر کاهش داشته است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار