تاریخ انتشار:۱۰:۲۲ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از استقرار 12 پزشک و دندان‌پزشک با ارائه تمامی خدمات در سیلاب کلوار به همت بسیج دانشجویی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

شهرام مهدوی‌مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به این که 12 گروه جهادی با تعداد افزون بر 250 نفر به مدت 10 روز در 22 روستای استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به فعالیت جهادی هستند اظهار کرد: این تعداد گروه جهادی از 28 اسفندماه تا 14 فروردین کار خود را در استان و در مناطق محروم آغاز کرده‌اند.

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اقدامات مهم دیگر که با محوریت بسیج دانشجویی در مناطق استان انجام می‌شود حضور تعداد 12 پزشک و دندان‌پزشک در منطقه محروم سیلاب کلوار است.

مهدوی‌مطلق افزود: این تعداد پزشک و دندان‌پزشک به مدت 5 شبانه‌روز با همه تجهیزات در منطقه سیلاب کلوار حضور پیدا می‌کنند و به صورت رایگان انواع خدمات را به مردم محروم این منطقه ارائه می‌کنند.

وی گفت: این تعداد پزشک و دندان‌پزشک به تعداد 300 خانوار در این دهستان با جمعیت بیش از هزار نفری خدمات مختلف از جمله در زمینه دندان‌پزشکی ارائه می‌دهند که از پر کردن دندان تا جرم‌گیری و همچنین درمان بیماری‌های دهان و دندان از جمله این خدمات خواهد بود.

این مسؤول افزود: این تعداد پزشک و دندان‌پزشک به همراه تعداد 20 نفر دانشجوی جهادی در این منطقه حاضر خواهند شد و این خدمات را ارائه می‌دهند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار