کد خبر: ۱۲۵۴۶
تاریخ انتشار:۱۵:۴۴ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
بازی سیاسیون با هنجارهای اجتماعی
عصر دنا: مساله بد حجابی و یا بی حجابی جدای از اینکه اصالتا یک موضوع فرهنگی و اجتماعی است و باید در همان چارچوب مورد بررسی قرار داد، ولی ظاهرا توجه سیاسیون به آن بیش از هر کارشناس، یا فعالان فرهنگی و اجتماعی است!
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): این در حالیست که برخی کاندیداها و چهره های سیاسی برای جذب قشر خاکستری جامعه عموما اقداماتی را انجام می دهند که قبل از این شاید در شرایط عادی فضای سیاسی حتی حاضر نیستند، اقدام شبیه به آن را تکرار کنند.

همچنانکه اقداماتی همانند عکس گرفتن با برخی خانم های کم حجاب و یا بد حجاب دیگر به یک شیوه همیشگی تبلیغاتی چهره های سیاسی برای روزهای و ایامی که می خواهندخود را متفاوت در جامعه نشان بدهند، تبدیل شده است.

البته در این میان اقدامات تبلیغی گاه هنجار شکن برخی چهره های سیاسی توسط اطرافیان شان به صورت غیر مستقیم منتشر می شود تا خود چهره سیاسی فایده رسانه ای و تبلیغاتی این اقدام تبلیغی را ببرد و چندان هم در میان قشرهای دیگر جامعه نیز به هنجار شکنی متهم نشود!

موضوع مورد اشاره – مساله بد حجابی و یا بی حجابی- جدای از اینکه اصالتا یک موضوع فرهنگی و اجتماعی است و باید در همان چارچوب مورد بررسی قرار داد، ولی ظاهرا توجه سیاسیون به آن بیش از هر کارشناس، یا فعالان فرهنگی و اجتماعی است!

هر چند اینهمه دست کاری شدن مسایل فرهنگی و اجتماعی توسط چهره های سیاسی فرصت درمان و تصحیح این مسایل را نه تنها به تاخیر میاندازد بلکه بیشتر عمیق تر می کند.

به همین دلیل انتشار برخی تصاویر در صفحه شخصی رئیس جمهور نشان آنهم به صورت مستقیم نه توسط رسانه های همسو با ایشان این سوال را پیش می آورد که چرا سیاسیون در ایام انتخابات همیشه یاد بدحجاب ها و کم حجاب ها می افتند؟

چرا سیاسیون در میان گلچین عکس های منتشر کننده خود با مردم به انتشار چنین عکس های علاقه نشان می دهند؟ مگر غیر از این هست که این گلچین ها تنها بر اساس نوع پوشش برخی هم وطن مان صورت می گیرد؟ به همین دلیل آیا این نوع نگاه با کرامت انسانی افرادی که تنها به خاطر علاقه شخصی با سیاسیون عکس می گیرند همخوانی دارد؟/ جهان نیوز
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.