تاریخ انتشار:۱۷:۱۹ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 255 هزار مسافر و گردشگر نوروزی از مناطق دیدنی استان بازدید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمود باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مقصد جدید گردشگری در کشور شناخته شده، اظهار کرد: شعار امسال، کهگیلویه و بویراحمد؛ مقصد جدید گردشگری است که در همه پوسترها، کتابچه‌ها و اقلام تبلیغاتی این شعار به چاپ رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بیان کرد: از 27 اسفند تاکنون 255 هزار گردشگر از مناطق گردشگر و دیدنی کهگیلویه و بویراحمد دیدن کردند که چشمه بلقیس چرام، گردنه شلال‌دان باشت، آبشار کمردوغ، حرم بی‌بی حکیمه(س)، بافت تاریخی دهدشت، سواحل سد کوثر، تنگ گنجه‌ای، پارک ساحلی و پارک آبشار یاسوج از جمله آثار گردشگری و دیدنی استان هستند.

وی تصریح کرد: 183 هزار مسافر نوروزی در مهمانسراها، هتل‌ها، مدارس و خانه‌های مسافر اسکان داده شدند که حرم بی‌بی حکیمه(س)، دشتک دیل گچساران، چشمه بلقیس، گردنه شلال‌دان بیشترین گردشگران را به خود اختصاص داده‌اند.

این مسؤول عنوان کرد: همزمان با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی، نمایشگاه‌های صنایع دستی در ورودی شهرهای مختلف استان برپا شده و محصولات صنایع دستی استان شامل گلیم، جاجیم، گچمه، البسه محلی، میخک و میلو به همراه سوغات محلی در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود که تا پایان تعطیلات دایر هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.