تاریخ انتشار:۱۲:۳۴ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا وارد سومین روز خود شد که تاکنون 895 نفر در این دوره از انتخابات شرکت کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): 29 اردیبهشت مهمترین رویداد سیاسی کشور را در خود جای داده و برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در این تاریخ برگزار می‌شود که هر دو انتخابات در جای خود حساس و تعیین کننده است.

از این رو کار ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور 30 اسفند ماه در تمام بخشداری‌ها و فرمانداری‌های کهگیلویه و بویراحمد  آغاز شده و تا 6 فروردین ادامه دارد که تاکنون 895 نفر برای شرکت در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

609 نفر از داوطلبان ثبت‌نام کننده مربوط به مناطق روستایی و 286 نفر مربوط به مناطق شهری است که از مجموع داوطلبان ثبت‌نامی در روستاها 575 نفر مرد و 34 نفر خانم بوده‌اند و در مناطق شهری 262 نفر مرد و 24 نفر خانم تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند.

همچنین اعلام شده که فرمانداران شهرستان‌های هشت گانه با حضور در فرمانداری‌ها به روند انجام کار ثبت‌نام داوطلبان سرعت ببخشند، ضمن اینکه داوطلبان با توجه به احتمال ازدحام کاری در طول این مدت به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر پلیس 10+ استان مراجعه کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار