کد خبر: ۱۲۴۸۹
تاریخ انتشار:۲۲:۵۲ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: سخنگوی شورای نگهبان درباره دیدار رئیس جمهور روسیه با نخست وزیر رژیم صهیونیستی مطلبی را منتشر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان درباره دیدار ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مطلبی را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

در این مطلب آمده است: «وقتی آقای پوتین در دیدار با نتانیاهو عید یهودی پوریم را به وی تبریک گفت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم در پاسخ گفت که یهودیان پوریم را جشن می‌گیرند چون پرشیا «موفق نشد یهودیان را نابود کند» و اضافه کرد که «امروز هم وارث پرشیا، ایران تلاش دارد دولت یهودیان را نابود کند.»

رئیس جمهوری روسیه هم در پاسخ گفت که این وقایع ۲۵۰۰ سال پیش رخ داده است و «حالا در دنیای متفاوتی زندگی می‌کنیم»  و باید درباره مشکلات روز در منطقه صحبت کنند. یعنی حرف بی ربط نزن!»
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار