کد خبر: ۱۲۴۸۸
تاریخ انتشار:۲۲:۵۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
کولیینا از آیتکین راضی نیست
عصر دنا: ظاهراً پیرلوئیجی کولینا، رئیس کمیته داوران اتحادیه فوتبال اروپا که مسئول انتخاب داوران بازی‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپاست، از عملکرد آیتکین راضی نیست. طبق ادعای مارکا احتمال قضاوت دوباره آیتکین در لیگ قهرمانان اروپا حداقل تا پایان فصل جاری بسیار کم به نظر می‌رسد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به ونقل از نشریه مارکا، دنیز آیتکین، داوری که بازی چهارشنبه شب تیم‌های فوتبال بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن دردور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را سوت زد، ممکن است برای مدتی از قضاوت در مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیا محروم شود.

در این بازی که با پیروزی 6 بر یک بارسا و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی خاتمه یافت، آیتکین چند تصمیم جنجالی داشت که مهمترین آنها مربوط به پنالتی دوم تیم فوتبال بارسلونا بود. قضاوت جنجالی آیتکین اکنون می‌تواند برای او دردسرساز شود.

ظاهراً پیرلوئیجی کولینا، رئیس کمیته داوران اتحادیه فوتبال اروپا که مسئول انتخاب داوران بازی‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپاست، از عملکرد آیتکین راضی نیست. طبق ادعای مارکا احتمال قضاوت دوباره آیتکین در لیگ قهرمانان اروپا حداقل تا پایان فصل جاری بسیار کم به نظر می‌رسد.

مارکا با استناد به اطلاعاتی که از منابع نزدیک به اتحادیه فوتبال اروپا به دست آورده، نوشته است که کولینا برای کم کردن اشتباهات تیم‌های داوری‌اش، تصمیم به حذف داور ترک‌ تبار بازی بارسا - PSG‌ دارد. یوفا برای این داور که در فوتبال آلمان فعالیت دارد، جریمه‌ای در نظر نخواهد گرفت اما احتمالاً او را پس از یک محرومیت موقت، مسئول قضاوت کم اهمیت‌تر فوتبال اروپا کند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.