کد خبر: ۱۲۴۸۷
تاریخ انتشار:۲۲:۵۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: واردات ۲۱۸ ردیف تعرفه پوشاک بر اساس تصمیم اتخاذ شده کارگروه پوشاک برای دارندگان گواهی فعالیت نمایندگی شرکت‌های خارجی صادره از مرکز امور اصناف و بازرگانان امکان‌پذیر شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): تسنیم نوشت: پیرو تصمیمات اتخاذشده در کارگروه اخیر پوشاک شرایط جدید واردت به کشور اعلام شد.

علی علی‌آبادی فراهانی مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت با ارسال نامه‌ای به فرود عسگری معاون فنی و امور گمرکی گمرک کشور این شرایط  واردات را به  صورت زیر اعلام کرد.

در اجرای بند 17 دستورالعمل نحوه صدور گواهی‌نامه فعالیت نمایندگان و شعب شرکت‌های خارجی عرضه‌کننده پوشاک در ایران و دستورالعمل ابلاغی واردات پوشاک از تاریخ صدور این نامه، واردات پوشاک به کشور توسط دارندگان گواهی فعالیت نمایندگی شرکت‌های خارجی  صادره از مرکز امور اصناف و بازرگانان با رعایت مقررات و ضوابط مربوط امکان‌پذیر می‌باشد. لذا خواهشمند است شرایط را به گمرکات اجرایی ابلاغ فرمایید.

بنابراین گزارش در میان 218 تعرفه وارداتی شامل انواع پوشاک، کلاه، دست‌کش، جوراب و محصولاتی مانندالبسه با الیاف و کرک  طبیعی از حیوانات، بز کشمیر،ابریشم و ..  نیز مشاده می‌شود. لیست کامل این اقلام را در ایــــــنجا مشاهده کنید.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.