کد خبر: ۱۲۴۷۱
تاریخ انتشار:۱۱:۱۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
دخترانی که با وجود محرومیت به اوج رسیدند
عصر دنا: مربی برجسته فوتسال گفت: آن قدر در این رشته پیشرفت کردیم که بعد از مدتی توانستیم اعجوبه‌ای به فوتبال کشور معرفی کنیم که کاپیتان تیم ملی و سپس در بازی‌های غرب آسیا بهترین بازیکن شناخته شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، مسؤولانی از این اداره‌کل، والدین و بازیکنان دختر فوتسال، در محل خانه هندبال مراسم تجلیل از فوتسالیست‌های دختر برگزار شد.

در این آیین مهناز آشتیانی مربی تیم پایه پایه و بزرگسالان فوتسال دختران کهگیلویه و بویراحمد با بیان شمه‌ای از موفقیت‌های فوتسال استان در رده دختران اظهار کرد: یکی از موفقیت‌های فوتسال استان به سال 89 برمی‌گردد که در لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور مقام اول را کسب کردیم.

این مربی برجسته فوتسال افزود: در همان سال وارد لیگ برتر فوتسال کشور شدیم و با همت بازیکنان توانستیم برای اولین بار مقام چهارم فوتسال زنان کشور را به خود اختصاص دهیم.

وی با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات تیم فوتسال در لیگ برتر منحل شد تصریح کرد: کم‌کم علاقه‌مندان به فوتسال و فوتبال در استان بیشتر شد تا جایی که تعداد زیادی از آن‌ها به تیم ملی بانوان راه یافتند.

آشتیانی گفت: آن قدر در این رشته پیشرفت کردیم که بعد از مدتی توانستیم اعجوبه‌ای را فوتبال کشور معرفی کنیم که توانست کاپیتان تیم ملی شود و سپس در بازی‌های غرب آسیا بهترین بازیکن شناخته شود.

این مربی برجسته فوتسال در استان کهگیلویه و بویراحمد به سایر موفقیت‌ها اشاره کرد و گفت: شبنم بهشت همچنین توانست در سال گذشته به عنوان بهترین بازیکن فوتبال ایران معرفی شود.

وی افزود: در سال 95 بیشترین معرفی شده به تیم ملی از استان کهگیلویه و بویراحمد بود که تعداد 15 بازیکن به تیم ملی معرفی کردیم.

آشتیانی با اشاره به حضور 4 بازیکن هم استانی در لیگ برتر فوتبال کشور گفت: یکی از دیگر افتخارات ما کسب قهرمانی همراه با دختران دانش‌آموز در رشته فوتسال در کشور بود.

وی با بیان این که روز به روز به دلیل علاقه‌مندی بر تعداد بازیکنان فوتسال استان افزوده می‌شود گفت: در تابستان امسال تعداد بازیکنان ما به 120 نفر رسیده است.

این مربی برجسته هم استانی به برخی از خواسته‌های فوتسال بانوان استان اشاره کرد و گفت: نبود اسپانسر و حامی مالی یکی از مشکلات بزرگ ما در استان به شمار می‌رود.

آشتیانی افزود: عدم تخصیص اعتبار لازم برای موفقیت در این رشته و همچنین نبود سالن کافی یکی از مشکلات ما به شمار می‌رود مضاف بر این که نیاز به یک سالن در شهر یاسوج به عنوان خانه فوتسال داریم.

وی از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست تا امتیاز یک تیم لیگ یک را برای دختران فوتسال این استان بگیرد و همچنین بازیکنان هم استانی تشویق شوند چرا که تاکنون برای یک بار هم این بازیکنان توسط مسؤولان مورد تشویق قرار نگرفته‌اند.

منبع:چهارفصل

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.