کد خبر: ۱۲۴۶۸
تاریخ انتشار:۰۰:۱۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
با استقبال گرم مردم ولایتمدار بهمئی از دانش آموزان سراسر استان صورت گرفت؛
عصر دنا: بزرگترین رویداد فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به میزانی شهرستان بهمئی آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان  شهرستان بهمئی آغاز شد.

عصر امروز مردم شهرستان بهمئی میزبان دانش آموزانی از سراسر شهرستان ها و مناطق 13 گانه آموزش و پرورش استان بودند.

دانش آموزان سراسر استان جهت شرکت در بزرگترین رویداد قرآنی استان در سال 95 با استقبال گرم مردم ولایتمدار و شهید پرور بهمئی مواجه شدند.

مراسم استقبال از مقابل بوستان شهدای گمنام شهر لیکک آغاز شد که دانش آموزان شرکت کننده  به همراه مسئولان و مربیان قرآنی و پرورشی ادارات آموزش و پروش استان بعد از برگزاری  این مراسم با حضور در جوار گلزار مطهر سه شهید گمنام بهمئی، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

درسی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد  2028 دانش آموز در رشته های قرائت قرآن، ترتیل ، حفظ تحقیق و تفسیر، اذان، انشاء نماز، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و مداحی به مدت یک هفته با هم رقابت می کنند .

 

منبع:پایگاه خبری آوای ماغر

انتهای پیام/7044

سیدعلمدارتقوی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار