کد خبر: ۱۲۴۴۵
تاریخ انتشار:۲۳:۱۵ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: اعتقاد هاشمی به رای مردم و دموکراسی بود و شاید تنها شخصیتی که بیشترین مسئولیت‌های خود را از رای مردم داشت هاشمی رفسنجانی بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):   به نقل از فارس، فائزه هاشمی صبح امروز در پانزدهمین کنگره حزب مردم سالاری با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی احزاب را پایه‌ای قوی و اساسی برای کشور می‌دانست، اظهار داشت: اعتقاد هاشمی به رای مردم و دموکراسی بود و شاید تنها شخصیتی که بیشترین مسئولیت‌های خود را از رای مردم داشت هاشمی رفسنجانی بود. غیر از مجمع تشخیص مصلحت نظام حضورش در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با رای مردم بود.

وی با تاکید بر اینکه هاشمی به وحدت اصلاح‌طلبان اعتقاد داشت، افزود: وی در انتخابات 92 توانست این نقش را ایفا کند و فوت هاشمی باید ما را قوی کند تا با حفظ وحدت این مسیر را ادامه دهیم.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با اشاره به حضور مردم در تشییع جنازه مرحوم هاشمی خاطرنشان کرد: این حضور زاویه دیگری از حضور هاشمی را برای ما باز کرد و آن اعتقاد مردم به ایشان بود و این نکته می‌تواند سرلوحه کار ما باشد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار