کد خبر: ۱۲۴۳۶
تاریخ انتشار:۲۱:۲۳ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: امام جمعه موقت دهدشت با بیان اینکه اگر ولی فقیه حکمی بزند و ما آن حکم را قبول نکنیم کار ما باطل است افزود: باید سخن ولی فقیه را سخن امام معصوم دانست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سید عبدالمطلب تقوی امام جمعه موقت دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهربا بیان اینکه اگر ولی فقیه حکمی بزند و ما آن حکم را قبول نکنیم کار ما باطل است افزود: باید سخن ولی فقیه را سخن امام معصوم دانست.

 

امام جمعه موقت دهدشت گفت: اگر همه فقه ها کسی را برای رهبری جامعه اسلامی انتخاب کنند این برای ما حجت آست و باید آن را بپذیریم.

 

تقوی با اشاره به سخنان رهبری در مجمع انتفاضه فلسطین گفت:وظیفه همه کشور های عربی و اسلامی است که از این مقاومت دفاع کنند.

 

وی با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: زهرای مرضه کسی بود که پدرش پیغمبر تمام خصلت های خوب را داشت و مادرش خدیجه در تمام بحران ها در کنار پیامبر بوده است.

 

امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به اینکه زهرا مرضیه روزی ک متولد شد خدا به پیامبر دستور داد که چهل شبانه روز در غار حرا به عبادت بپرداز و بعد از 40 روز از بهشت برای آن ها غذا آمدگفت: زهرا بهشتی است و از بهشت آمده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.