کد خبر: ۱۲۴۳۲
تاریخ انتشار:۱۲:۰۳ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: رئيس دفتر توليت آستان قدس رضوي گفت: آيت الله رييسي حضور در آستان قدس رضوي را مهمتر از هر مسئوليت و فرصتي گرانقدر براي خدمت به محبين آن آستان مقدس مي‌داند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): خوراکيان رئيس دفتر توليت آستان قدس رضوي پيرامون اخبار انتشار يافته پيرامون نامزدي آيت الله رييسي در انتخابات رياست جمهوري توضيحاتي ارائه کرد.

وي در اين مورد به گفت‌وگو با توليت آستان اشاره کرد و گفت: آيت‌الله رييسي عمل به حکم هفت بندي رهبر معظم انقلاب را بالاترين فرصت به آستان مقدس رضوي و محرومان مي‌دانند.

خوراکيان با اشاره به گفت‌وگويش با توليت آستان قدس گفت: ايشان با صراحت اشاره کردند که خدمت به حضرت ثامن الحجج عليه السلام، نيازمندان، زوار و مجاوران حضرتشان را والاترين مقام و توفيق مي‌دانند.

رئيس دفتر توليت آستان قدس رضوي افزود: آيت‌الله رييسي ضمن ارج نهادن به ابراز محبت گروههاي مختلف از مردم و نخبگان تاکيد داشتند که اهتمام ايشان به اجراي ماموريتهاي محوله از سوي رهبر معظم انقلاب در اين آستان رفيع است.
منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.