کد خبر: ۱۲۴۲۳
تاریخ انتشار:۱۱:۵۶ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: دقايقي پيش مغازه طلافروشي در محدوده خيابان ستارخان مورد دستبرد سارقان مسلح قرار گرفت که با حضور ماموران پليس يکي از سارقان به دليل سقوط از طبقه دوم مجروح شد و ديگري فرار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): ساعت ۲۱:۴۵ دقيقه شب گذشته(پنجشنبه) وقوع يک مورد سرقت از مغازه طلا فروشي در محدوده خيابان ستارخان به پليس ۱۱۰ اعلام شد بلافاصله با اعلام اين خبر نزديکترين اکيپ از ماموران کلانتري در محل حادثه حاضرشدند.

با حضور ماموران سارقان همچنان در حال جمع اوري طلاها از داخل ويترين مغازه بودند که به محض ديدن ماموران پا به فرار گذاشتند . در جريان تعقيب و گريز پليسي يکي از سارقان از طبقه دوم ساختمان خود را به پايين پرتاب کرد و توسط ماموران اورژانس به بيمارستان منتقل شد و نفر دوم با استفاده از يک دستگاه پرايد سفيد رنگ از محل حادثه گريخت.

بنا بر اين گزارش متهمي که خود را از طبقات پرت کرده بود، در حال حاضر در بيمارستان تحت درمان قرار دارد و تلاش کاراگاهان پليس اگاهي براي به دام انداختن فرد متواري همچنان ادامه دارد.

هنوز اطلاع دقيقي از ميزان طلاهاي سرقتي در دست نيست.
منبع: مهر
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.