کد خبر: ۱۲۳۷۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۰۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: این روزها در عرصه مدیریت کهگیلویه و بویراحمد با آن دست و پنجه نرم می کند، دست و پا زدن برخی مدیران استان در خصوص صندلی مدیریتی شان است که به خوبی در صحبت های رضا عسکری آمده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مراسم چهلمین روز رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر ( پنج شنبه۲۸بهمن)در مسجد جامع شهر سی سخت برگزار شد.

 

سید رضا عسکری، فعال سیاسی استان در این نشست با ابراز گلایه از بعضی همفکران خود که گاهاً مسائلی را فراموش می کنند گفت:  برخی از همراهان دولت و مدیران دولت تدبیر و امید محافظه کاری می کنند،آقایان گفتن واقعیت ها جرم نیست،هزینه ها پرداخت شد و صبر کسانی که هزینه ها را پرداختند باعث شد که این دولت برقرار شود.

 

وی گفت: چرا مدیران،فرمانداران و استانداران در برخی از مناطق کشور از عملکرد دولت در مقابل مخالفین دولت تدبیر و امید دفاع نمی کنند،من نگران این هستم که برخی از دوستان برای حفظ پست و میز از گفتن واقعیت ترس داشته باشند.مخالفین ما را بخوبی می شناسند ،چرا دولت باید مظلوم واقع شود،چرا نگفتید نتیجه برجام شفاف و کامل چیست؟،چرا گفته نمی شود در آن زمان امنتیت بر کشور سایه گسترانده بود.

 

وی در بخش دیگری آورده است: تا سال ۹۲ اکثریت کشورهای دنیا بر علیه ایران اجماع کرده بودند،همان زمانی که شرایط فروش  یک بشکه نفت برای ما وجود نداشت و سرمایه گذران هیچ رغبتی برای کار در ایران نداشتند. چرا دولت باید مظلوم واقع شود،چرا نگفتید نتیجه برجام شفاف و کامل چیست؟،چرا گفته نمی شود در آن زمان امنیت بر کشور سایه گسترانده بود.  الحمدالله الان خیلی از کسانی که فعالیت سیاسی داشته اند ،آزاد شده اندو تدبیر نظام و رهبر معظم در خیلی از جاهها بسیار موثر بود.  سختی های اداره دولت آقای روحانی کمتر از اداره دولت زمان جنگ نبود.

 

در همین راستا صحبت های رضا عسکری در خصوص وضعیت نامناسب دولت تدبیر و امید تازه به نظر می رسد و ذکر این نکته که وی در بخشی از صحبت هایش تاکید داشته است که از دولت های قبلی بخاطر زحمات آنها تشکر می کنم.

این برای اولین بار است که یک فعال اصلاح طلب از استان کهگیلویه و بویراحمد به عملکرد خوب دولت های قبل اشاره کرده است. در حالیکه مسئولین ارشد فعلی دولت بارها و بارها از عملکرد دولت قبلی اظهار نگرانی داشته اند و در برخی موارد کم کاری های فعلی را به روی دوش دولت قبلی انباشت کرده اند.

 

نکته دیگری که این روزها در عرصه مدیریت کهگیلویه و بویراحمد با آن دست و پنجه نرم می کند، دست و پا زدن برخی مدیران استان در خصوص صندلی مدیریتی شان است که به خوبی در صحبت های رضا عسکری آمده است.

 

وی در بخشی از صحبت هایش آورده است:

"من نگران این هستم که برخی از دوستان برای حفظ پست و میز از گفتن واقعیت ترس داشته باشند"

 

آن چیزی که همیشه کهگیلویه  و بویراحمد از آن رنج می برد وابستگی سیاسیون به صندلی های مدیریتی است که امیدواریم استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تیم مدیریتی استان در این خصوص چاره ی کاری داشته باشند.

منبع: صبح زاگرس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
شما خوب خودتان را تحویل می گیرید
اصولگرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
آقا فکر کنم زیادی خوردی مسموم شدی هذیون میگی!!!!! سعی کن دفعه بعد کمتر بخوری تا حالت بد نشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
راست میگه الاالخصوص کشورهای همسايه
مهمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
قابل تقدیر است که گوشه ای از تلاش های دولت تدبیر و امید و مشکلاتی را که برخی برای این دولت فراهم می کنند گفته اند. دولت روحانی اقدامات ارزشمند و ماندنی انجام داده است اگرچه اشتباهاتی که از دولت قبل بوجود آمده بود آنقدر زیاد بود که سال ها برای جبران آن زمان لازم است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار