کد خبر: ۱۲۳۶۹
تاریخ انتشار:۲۰:۳۷ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور مقابل برق شیراز شکست را متحمل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): عصر امروز در چارچوب رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران مقابل میزبان خود برق نوین شیراز با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

نفتی های گچساران در این دیدار با ترکیب هادی زرین ساعد، ساسان شیرمردی، عماد قاسمی، علی جهانگیری، کریم شاوردی، فرشید علیزاده، مصطفی نوبخت، محمدرضا مظاهری، علی کرمی، امین مزرعه و محمدنوروزی به میدان رفتند.

این دیدار به نوعی تقابل بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع لیگ بود و نفتی های گچساران که در هفته قبلی صعود خود را به دور دوم قطعی کرده بود با هدف تداوم بردهای پیاپی خود در این بازی خارج از خانه وارد بازی شد و در مقابل تیم برق نوین شیراز صف آرایی کردند.

در نیمه اول این بازی دو تیم بالانشین جدول تیم میزبان فرصت های بهتری برای گلزنی در دقایق ابتدای بر روی دروازه نفتی ها ایجاد کرد اما در ادامه هافبک های جنگنده نفتی ها بازی را دراختیار گرفتند تا اینکه نیمه اول بدون گل مساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم و در شرایطی که دو تیم از شانس های برابری برای رسیدن به گل برخوردار بودند اما در دقیقه 76 تیم برق جدید شیراز توانست از موقعیت ایجاد شده در مقابل دروازه نفتی ها استفاده کند و گل اول این دیدار را به ثمر برساند.

در ادامه حملات پردامنه نفتی ها برروی دروازه حریف شیرازی بدون درپی داشتن گلی برای این تیم بی نتیجه ماند تا تیم برق جدید شیراز برنده جدال تیم های صعود کرده به دور دوم لیگ دسته دو شود.

همچنین تعویض های این تیم بدین صورت انجام گرفت که در دقیقه 66 مرتضی حیدری بجای فرشید علیزاده وارد زمین بازی شد،در ادامه و در دقیقه 77 سهیل صالحی به جای علی کرمی  و در آخرین تعویض این تیم در دقیقه 79 اسماعیل هاشمی نیا بجای کریم شاوردی وارد بازی شد.

گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران در پایان هفته بیست پنجم با همان 43 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی گروه اول قرار گرفت.

همچنین بازی بعدی این تیم در روز سه شنبه 10 اسفند ماه در خانه و در ورزشگاه شهید بشارت میزبان تیم نفت امیدیه خواهد بود.

در این دیدار بازیکنان نفت و گاز گچساران علی کرمی در دقیقه 49،عماد قاسمی در دقیقه 71 و مرتضی حیدری در دقیقه 90 از سوی داور این دیدار با کارت زرد جریمه شدند.

سایر نتایج دیدارهای این گروه:

پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین