کد خبر: ۱۲۳۶۴
تاریخ انتشار:۲۰:۱۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: کلینیک تخصصی دنا در شرایطی که برای اولین بار در شهرستان دنا افتتاح و به بهره برداری رسیده بود قبل از رونق به کما رفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): اولین کلینیک تخصصی شهرستان دنا سال جاری در ساختمانی در محله قلعه مرکزی شهر سی سخت راه اندازی شد. شروع بکار این کلینیک با تبلیغات گسترده و نصب بنر در سطح شهر شروع شد و کار تا جایی پیش رفت که برخلاف تصور این کلینیک تازه تاسیس به محل مراجعه بیماران شهرستان دنا تبدیل شد.

اما از همان ابتدا مراجعین این کلینیک با دربهای بسته و برگه ای که افراد باید نام خود در آن ثبت می کردند و در انتظار رسیدن دکتر می نشستند مواجه شدند، نوبت گرفتن بیماران بر روی برگه ای که هر لحظه امکان باد بردنش بود اقدام جالبی بود که موجب سردرگمی بیماران دل بسته به این کلینیک شد.

این روزها و بعد از گذشت چندین ماه از بسته بودن این کلینیک و عدم مراجعه پزشکان متخصص به این مکان همچنان برخی بیماران با شرایط نامناسب به هوای ویزیت پزشک راهی این محل می شوند و با درب های بسته مواجه می شوند.

در همین رابطه غلامحسن آراسته مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا گفت: محل پیش بینی شده برای کلینیک تخصصی پزشکان به مرکز کوهورت، نوعی مطالعه طولی (گونه‌ای از مطالعات مشاهده‌ای)  تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه بنا به درخواست تعدادی از بیماران مبنی بر انتخاب مرکز بستردرمان شهر سی سخت برای استقرار پزشکان جهت سهولت دسترسی به خدمات داروخانه ای و آزمایشگاه کلینیک تخصصی به این مرکز منتقل شد گفت :در تلاش هستیم ساعات حضور پزشکان در این بستردرمانی را متناسب با نیاز شهروندان ارتقاء بدهیم.

آراسته با بیان اینکه دکتر حاتمی متخصص زنان و دکتر قهرمان پور متخصص داخلی روزهای شنبه، دوشنبه، و چهارشنبه در مرکز بستردرمان سی سخت و در روزهای یک شنبه و سه شنبه در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در مرکز بستردرمان پاتاوه به ویزیت بیماران میپردازند ابراز کرد:دکتر مرادی از متخصصین اطفال نیز در روزهای دوشنبه هر هفته در مرکز بستر درمان پاتاوه و در روزهای چهار شنبه بعد از ظهر در مرکز بستر درمان سی سخت به ویزیت بیماران می پردازند.

رییس شبکه بهداشت و درمان دنا خاطرنشان کرد:دکتر محرابی فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری نیز هر دو هفته یک بار در روزهای پنج شنبه بعد از ظهر در بستردرمان سی سخت پذیرای بیماران است.

منبع: سفیر دنا

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.