کد خبر: ۱۲۳۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۵۸ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: بیش از 50 کارگر اخراجی شرکت نفت و گاز گچساران با تجمع در مقابل ساختمان مرکزی حراست این شرکت، خواستار بازگشت به کار و پرداخت معوقات حقوقی خود هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): علت این اقدام اعتراضی اخراج ناگهانی حدود 180 نفر(طبق گفته کارگران اخراج شده) از کارگران حوزه حراست نفت و گازگچساران است و آنان خواستار بازگشت به کار وپرداخت معوقات حقوقی خود هستند.

متاسفانه تا این لحظه هیچ پاسخی از سوی مسئولان شرکت نفت و گازگچساران به خواسته‌های کارگران داده نشده است.

یکی از این کارگران معترض می گوید: بیشتر این کارگران اخراجی متاهل و دارای فزرند هستند و تامین مخارج زندگی بعد از اخراج بسیار برایمان سخت شده است و نمی‌توانیم جواب زن و بچه‌هایمان را بدهیم.

دیگری گفت:از سال 86 به عنوان نیروی آماده در حراست شرکت نفت و گاز مشغول به کار شدم و در سال 95هم به عنوان نیروی موقت کارم را ادامه دادم حال که اخراج شده ام تامین مخارج زندگی برایم بسیار سخت و دشوار شده است.

یکی دیگر از کارگران معتقد است که در سال های 94 و 95 حدود 300نفر جذب حراست شرکت نفت و گاز شدند که در بازده زمانی یکماه اخیر چیزی بالغ بر 180نفراز این نیروها از کار بی کار شده اند اما هنوز نورچشمی ها ، فرزندان مسئولین  و پارتی داران سرکار هستند و این کجای عدالت است.

دیگری هم افزود: متاهل و داری 2فززند هستم حدود 8 ماه سرکار بودم درحالی که 2درماه اخیر هیچ حقوقی هم دریافت نکرده ام و اخراج شدم، حال چطور می شود یک فرزند مسئول این شهر بعد از بنده و در حدود 2ماه پیش در حراست مشغول به کار شده باشد، اما هنوز اخراج نشده است.

کارگران بیکار شده حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با بیان این مطلب که خواهان احقاق حق و بازگشت به کار هستیم از مجموعه مقامات این شرکت خواستند که آن‌ها را در رسیدن به مطالبات حداقلی و نجات از بیکاری یاری دهند.

 

 
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
7 عکس و یه عکس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار