کد خبر: ۱۲۳۴۸
تاریخ انتشار:۱۶:۰۷ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: یک نماینده مجلس شورای اسلامی با خبرنگار اصلاح‌طلب فراری و پادوی تلویزیون منحرفان اخلاقی گفت‌وگو کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): گفت‌وگوی قاسم ساعدی با معصومه علی‌نژاد قمی کلا که خود را با نام مسیح علی‌نژاد معرفی می‌کند پریروز از تلویزیون بدنام «من و تو» با موضوع ریزگردها به نمایش در آمد!

کیهان امید دارد که نماینده یاد شده از هویت علی نژاد و تلویزیون مصاحبه‌کننده، بی‌اطلاع بوده است. اما اگر ساعدی می‌دانسته با چه کسی و با کدام شبکه در حال گفت‌وگوست باید بابت به رسمیت شناختن تلویزیونی که با شبکه ده رژیم صهیونیستی قرارداد همکاری دارد و در نقش تریبون منحرفان اخلاقی و بهاییان ظاهر شده است، پاسخ گوید و از مردم و بخصوص مردم خوزستان عذرخواهی کند! اگرچه بی‌اطلاع بودن وی نیز او را از عذرخواهی معاف نمی‌کند.گفتنی است یکی از شگرد‌های خبرنگاران اصلاح‌طلب فراری برای انجام گفت‌وگو با نمایندگان و مسئولان داخلی،معرفی نکردن کامل خود و رسان‌های است که به پادویی در آن مشغول هستند.

مسیح علی‌نژاد که در ایران و در میان همکاران به اصطلاح اصلاحاتی خود نیز به رفتار حرف‌های و سواد رسان‌های شناخته نمی‌شد و به عنوان خبرنگار حوزه مجلس مشغول فعالیت بود، به دلیل برخی مسائل غیراخلاقی از مجلس شورای اسلامی اخراج شد و با این اتفاق، از آمریکا پناهندگی گرفت. علی‌نژاد که در زندگی شخصی‌اش ناموفق بوده است اکنون از مشکلات روحی و روانی نظیر افسردگی رنج می‌برد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.