کد خبر: ۱۲۲۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۴۹ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
بی توجهی ابتکار به وضعیت بحرانی جنوب کشور
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): همزمان با بحرانی شدن وضعیت استان خوزستان، معصومه ابتکار دوره گردی استان های خوش آب و هوا را آغاز کرد، این در حالی است که خوزستان دیگر نفسی برای فریاد زدن هم ندارد.
 














در اقدامی بسیار عجیب،وزیر دولت تدبیر و امید با انتشار تصویری در توییتر خود به آب و هوای خوب استان همدان اشاره کرد و در پایان این توییت افزود، «همه ایران سرای من است»، با وجود اینکه ابتکار هیچ اشاره ای به وضعیت قرمز خوزستان ندارد و تا کنون نیسز واکنش جدی به این موضوع نداشته است و خوزستان نفس نمی کشد اما ابتکار در همدان از هوای مطبوع سخن می گوید!!!

 
  تعلل دولت در رسیدگی به امرات مناطق بحرانی کشور به میزانی بالا رفته است که صبح امروز رهبر انقلاب در بیاناتی خواستار پیگیری جدی، وضعیت این استان شد و بار دیگر وظیفه مسئولین در پیگیری مطالبات مردم را به آنها یاد اور شد.
 
متاسفانه وزارت محیط زیست تبدیل به وزارتخانه سیاسی کاری شده و دولت تدبیر و امید تنها پیگیر اتفاقاتی است که بتواند از ان به نفع خود بهره وری سیاسی نماید و رای های انتخاباتی جمع نماید.
 منبع: خبرنگار
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
معترض
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
چه روسری های خوشگلی میپوشه دخترهای جوون هم این قدر به خودشون نمیرسن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
یادش بخیر واژه قهرمان فقط برای شهدا میشندیم. اما الان برای هرکسی جز قهرمان نمشنوی و اخه کجای ابتکار قهرمان هست اون هر مثل دولت فقط جای های که اب و هوای خوش دارند میره قهرمان یعنبی از خود گذشت خیلی لایق چنین صفتی نیستن
محیط بان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
باسلام
لطفا در خصوص وزارت خانه یاسازمان بودن محیط زیست کمی بیشتر مطالعه بفرمایید .بدبختانه مشکل ما همینه که هنوز نمیدونیم علت شکست محیط زیست چیه داریم گیر میدیم به روسریش ........
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار